زنجان-رییس ستادانتخابات استان زنجان گفت: از 30 اسفند تا به امروز که آخرین روز نام نویسی از داوطلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا است 4 هزار و 33 نفر دراستان زنجان ثبت نام کرده اند.

به گزارش مرور نیوز سید بیوک موسوی، افزود: ازاین تعداد661 نفردرشهرهای استان و بقیه افراد درروستاهای استان داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شده اند.

وی با بیان اینکه از مجموع ثبت نامی ها همچنین 140 نفرخانم و 3هزارو 893 نفرهم آقاهستند، ادامه داد: ثبت نام برای این دوره از انتخابات شوراها تا 24 امشب(یکشنبه) ادامه دارد وطبق قانون تمدید نخواهدشد .

رییس ستادانتخابات استان زنجان تصریح کرد: در استان زنجان765 روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند و در صورتی که تعداد داوطلبان به حدنصاب نرسند انتخابات شورای روستایی در آن روستا برگزار نخواهد شد.

موسوی گفت: قانون صراحت دارد و امکان تمدید برای ثبت نام داوطلبین نیست و فرمانداری ها و بخشداری ها اکیپ هایی را به نقاط صعب العبور اعزام خواهند کرد و ثبت نام براساس قانون 7 روز است و تلاش می شود که دست اندرکاران ومجریان انتخابات ثبت نام در روستاها را به حد نصاب برسانند.