رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده و پرشور خود پای صندوق‌های رای انتخابات 29 اردیبهشت بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کنند.

به گزارش مرور نیوز، به مناسبت گرامیداشت روز 12 فروردین صبح امروز مراسمی در مسجد توحید بوشهر با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با گرامیداشت 12 فروردین روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: 12 فروردین روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی، بزرگترین مصادیق مردم سالاری دینی بود که به دستور امام راحل بنیاگذار جمهوری اسلامی ایران در سال 1358 رخ داد.

نصرالله شفیعی با بیان اینکه انتخابات 12 فروردین سال 58 به اصرار و دور اندیشی امام راحل برگزار شد افزود: در این روز ملت ایران حضوری باشکوه در انتخابات داشتند و قاطعانه بیش از 98.2 درصد به جمهوری اسلامی رای دادند که در تاریخ انقلاب‌ها در راستای حمایت‌های مردمی از انقلاب نظیر ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مردم با گذشت 38 سال از شرکت در انتخابات 12 فروردین سال 58 هنوزهم پای این انتخاب خود ایستاده‌اند خاطرنشان کرد: ملت بصیر ایران باگذشت 38 سال از رای قاطع «آری» به جمهوری اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف وفاداری خود را نشان داده‌اند.

شفیعی با بیان اینکه در روز جمهوری اسلامی مبارزات ضد استبدادی و ضداستکباری و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست گفت: در پی آن ضمن خنثی شدن و شکست ترفندهای دشمنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی استقرار یافت و تثبیت شد.

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات 29 اردیبهشت گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده و پرشور خود پای صندوق‌های رای عزت و استقلال نظام اسلامی را نشان می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه انتخابات بر مبنای مردم سالاری دینی در کشور برگزار می‌شود گفت: پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی در ایران اسلامی حاکم شد به گونه‌ای که به صورت متوسط هر سال یک انتخابات در کشور انجام شده است.

وی با اشاره به برگزای انتخابات 29 اریبهشت امسال تاکید کرد: در انتخابات ریاست جمهوری، توجه کاندیداها در اعتقاد به اجرای احکام اسلام در همه ابعاد بدون توجه به شرق و غرب، التزام عملی به ولایت فقیه و قانون اساسی مورد توجه قرار می‌گیرد تا انتخاب اصلحی در این عرصه انجام شود.

وی با تاکید بر نقش مهم حضور فعال مردم در عرصه انتخابات تصریح کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده و پرشور خود پای صندوق‌های رای انتخابات 29 اردیبهشت بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کنند.

شفیعی با بیان اینکه ملت ایران اوج همراهی خود با نظام اسلامی در عرصه‌های مهم از جمله انتخابات نشان می‌دهند خاطرنشان کرد: اوج وفاداری ملت ایران با نظام مقدس جمهوری اسلامی در راهپیمایی‌ها و انتخابات نمودار می‌شود که در راهپیمایی 22 بهمن گذشته این مهم محقق شد و در انتخابات 29 اردیبهشت نیز ملت ایران با حضور حماسی و انتخاب اصلح و شایسته بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه این حضور مداوم و عاشقانه هر ساله در راهپیمایی 22 بهمن تجلی پیدا می‌کند افزود: حضور فعالانه ملت در مراسم‌های سیاسی اجتماعی، عوامل بازدارنده‌ای در برابر نقشه‌های دشمن است.