مدیر‌کل تأمین اجتماعی کرمانشاه گفت: در سال گذشته 250 هزار بیمه شده اصلی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

به گزارش مرور نیوز، کیومرث فلاحی با بیان اینکه در سال گذشته 250 هزار نفر بیمه شده اصلی زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند اظهار داشت: اکنون در مجموع 760 هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی در استان از خدمات تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.

مدیر‌کل تأمین اجتماعی کرمانشاه از افزایش تعداد بیمه‌شدگان در سال 95 نسبت به سال 94 خبرداد و گفت: تعداد بیمه‌شدگان در سال 95 رشد 2 درصدی داشته است.

فلاحی افزود: افزایش تعداد بیمه‌شدگان نشان از رونق فضای کسب وکار در استان است.

وی با اشاره به آغاز حذف دفترچه‌های بیمه در سال 95 بیان کرد: امسال نیز جهت رفاه حال شهروندان حذف دفترچه‌های بیمه در دستور کار است که خدمت بزرگی به جامعه پزشکی و بیمار خواهد بود.

مدیر‌کل تأمین اجتماعی کرمانشاه عنوان کرد: با حذف دفترچه و ثبت اطلاعات بیمار به صورت هوشمند در هر جای کشور اطلاعات بیمار در دسترس خواهد بود.

فلاحی تعامل با شرکای اجتماعی را از برنامه‌های این سازمان در سال 96 دانست و گفت: چون جامعه اصلی تحت پوشش بیمه کارفرمایان، مستمری‌بگیران و کارگران هستند باید تعامل با این قشر افزایش یابد.

وی اظهار کرد: اولویت بعدی موافقت با بازنشستگی بیمه‌شدگانی است که در مراکز درمانی بنیاد شهید به جانبازان ارائه خدمت می‌دهند که بدون شرایط سنی می‌توانند بازنشسته شوند.