حضور پرشور مردم در 2 انتخابات پیش رو در عرصه های بین المللی برای کشور ایران بسیار اهمیت دارد و مردم باید با وحدت و همدلی برای خلق حماسه ای دیگر تلاش کنند.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه این هفته دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران افزود: اخلاق‌مداری و تقوای نامزدها در مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاثیر بسزایی خواهد داشت.
وی بیان کرد: حضور پرشور مردم در 2 انتخابات پیش رو در عرصه های بین المللی برای کشور ایران بسیار اهمیت دارد و مردم باید با وحدت و همدلی برای خلق حماسه ای دیگر تلاش کنند.
امام جمعه دوگنبدان با بیان اینکه با برنامه منسجم و وحدت باید بار دیگر توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرد، افزود: انتخابات صحیح سبب حفظ انقلاب و مانع از نفوذ دشمن به کشور خواهد شد.
وی عنوان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو بیانگر لبیک به رهبر معظم انقلاب و تلاش برای اعتلای کشور است.
امام جمعه دوگنبدان گفت: ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با شرکت پرشور در انتخابات پیش رو صفحه درخشان دیگری در سرنوشت سیاسی خود ثبت خواهند کرد.
وی افزود: طایفه گرایی و ثروت زیاد سبب نشود که عده ای فکر کنند هر کاری که می توانند انجام دهند.
حجت الاسلام حجازی ابراز داشت: ملت ایران همواره در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی حضور فعالی دارند و این امر وظیفه مسئولان اجرایی را برای خدمت رسانی هر چه مطلوبتر به آنان سنگین تر از قبل کرده است.
وی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش روی نقش تعیین کننده و اثربخشی در اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی دارد.
وی با بیان اینکه اقتصاد کشور باید از سوی متولیان امر کنترل شود، افزود: با افزایش تولید داخلی، صادرات و غلبه بر مصرف و واردات، اقتصاد مقاومتی محقق می شود.
وی با بیان اینکه جوانان نباید به فکر مشاغل پشت میز نشینی باشند، گفت: اگر تمامی جوانان گچساران به مشاغل زود بازده عرصه اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنند، قطعا اقتصاد کشور متحول خواهد شد.