ائمه جمعه با تاکید بر ضرورت توجه به تحقق شعار سال از سوی مردم و مسئولان، گفت: خرید کالاهای ایرانی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ابرکوه به ثبت نام افراد مختلف در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: به بازی گرفتن این جایگاه مهم و تفریح و سرگرمی با عنوان ریاست جمهوری زیبنده نظام نیست و باید در اسرع وقت نقص قانون انتخابات ریاست جمهوری بر طرف شود.

وی افزود: ملت بزرگ انقلابی و ولائی ایران اسلامی آماده می‌شوند تا تجارب گذشته خودشان را محکی برای توفیق آینده کشور قرار دهند و در 29 اردیبهشت ماه آینده بار دیگر جوهره انقلابی و سر زندگی خود را در اوج درایت و بصیرت و آگاهی به نمایش گذارند.

حسینی ادامه داد: فرآیند انتخابات در پیش رو باید در طراز ملت بزرگ ایران اسلامی باشد یعنی حتی بیش از گذشته شاهد مشارکت گسترده مردم رقابت سالم تبلیغاتی، امنیّت آراء و سلامت انتخابات باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه به دیدار عیدانه جمعی از مسئولان قوای سه گانه نظام با مقام معظم رهبری اشاره و گفت: معظّم له در این دیدار بر ضرورت هوشیاری در برابر جبهه بزرگی از دشمنان خبیث تأکید کردند که همه هدف آنها نابودی یا از درون تهی کردن نظام اسلامی است.

حسینی به فراهم بودن زمینه‌های تولید و اشتغال در شهرستان ابرکوه اشاره و تصریح کرد: علاوه بر سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی و فراروری زردآلو ابرکوه که آوازه کشوری دارد، برای ایجاد تولید و اشتغال و فضای کسب و کار بویژه در بخش صنعت گردشگری در شهرستان ابرکوه شرایط منحصر بفرد را در کشور داریم.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: ما و مسئولان با سرمایه گذاران در این بخش‌ها حمایت می‌کنیم و مسئولان هم قطعا همکاری در بخش تولید و اشتغال دارند.

امام جمعه بهاباد: خرید کالاهای ایرانی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کند

حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: ارتشیان غیور با ایستادگی در برابر مستکبران و حفظ تمامیت ارضی و دفاع از کشور، سند افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه قدرت نظامی، مهم‌ترین عامل ثبات و امنیت جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی باید با ادامه راه شهدا همواره آماده مقابله با هرگونه توطئه دشمنان نظام و انقلاب باشد.

دهقانی با اشاره به در پیش بودن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه نیروهای مسلح، دژ مستحکم دفاعی کشور در مقابل دشمنان هستند، گفت: یکی از نیروهائی که مایه امید دشمنان نظام در زمان طاغوت و به عنوان سربازان فداکار نظام شاه به حساب می‌آمد ارتش بود و امام خمینی(ره) با تدبیر و اندیشه و تفکری که داشت سبب شد تا ارتش مورد اطاعت امام و به آغوش ملت باز گردد.

امام جمعه بهاباد به ضرورت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال که امسال از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده تاکید کرد و گفت: امروز شرف و عزت ایران به مسائل اقتصاد بستگی دارد و باید برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت در این زمینه در نظر گرفته شود.

امام جمعه بهاباد به مصرف کالاها و تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: خرید کالای ایرانی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مردم با خریداری محصولات داخلی به اقتصاد ملی کمک می‌کنند.

خطیب جمعه بهاباد به مسئله انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و به کاندیداها گفت: نامزدهای انتخابات و حامیان و اطرافیان آنها باید به مسئله قانون و اخلاق‌مداری پایبند باشند و از مسیرهای شیطانی دوری کنند و به حق و حقیت بپیوندند.