رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: توسعه و تقویت اخلاق اسلامی در کنار علم آموزی به دانشجویان، از مولفه های دانشگاه موفق است.

به گزارش مرور نیوز، مهدی یوسفی در آیین دانش آموختگی گروهی ازدانشجویان پیام نور مرکز تیران افزود: دانشجویان علاوه بر فراگیری علوم در رشته های مختلف نیازمند فراگیری اخلاق اسلامی ودینی هستند.
وی بیان کرد: دانشجویان پس ازفراغت از تحصیل علاوه بر افزایش دانش علمی باید بر دانش اخلاق و رفتاری آنان نیز افزوده باشد تا اینکه در صحنه های مختلف اجتماعی بر اساس توصیه های دین رفتار کنند و رفتارهای غلط مانند توهین، تهمت، توجیه اشتباهات و تخریب دیگران در بین آنان نباشد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان مهارت آموزی در کنار علم آموزی را مهم خواند و خاطر نشان کرد: دانشجویان در دانشگاه پیام نور استان اصفهان مهارت های اجتماعی و علمی را می آموزند که مهارت اجتماعی بر اساس سرفصل های آموزشی و فرهنگی انجام می شود و مهارت های علمی را به واسطه فعالیت های کارگاهی، ارتباط با دفتر ارتباط بین صنعت و دانشگاه و دفتر نوآوری می آموزند.
وی با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند فعالیت های دانش بنیان است، تصریح کرد: کسب درآمد و اشتغال دانشجویان به وسطه فعالیت های علمی و تولید علم محقق می شود و با کاربردی سازی علوم در صنعت می توان شاهد رونق تولید بود.
یوسفی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور با ویژگی هایی از جمله حضور غیراجباری در کلاس ها فرصتی برای دانشجویان بوده که کارمندان از این فرصت استفاده کرده اند و برخی دانشجویان در کنار علم آموزی فرصت های شغلی را با توجه به رشته خود ایجاد کرده اند.
حمیدرضا دهقان زاده رئیس دانشگاه پیام نور تیران نیز در این جلسه با اشاره به تحصیل نزدیک به 2هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور تیران گفت: در10 سال گذشته بیش از سه هزار دانشجو در رشته های کارشناسی این دانشگاه و بیش از 100 دانشجو در رشته های کارشناسی ارشد این دانشگاه دانش آموخته شده اند.
وی افزود: بیش از نیمی از دانش آموختگان دانشگاه پیام نور تیران در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند و موفقیت های علمی و فرهنگی نیز داشته اند.
دانشگاه پیام نور استان اصفهان دارای 53 هزار دانشجو در 18 مرکز و 25 واحد آموزش عالی است.
دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان با 12 هزار دانشجو بزرگترین مرکز این استان است و پس از آن مراکز نجف آباد، کاشان و تیران قرار دارند.
دانشگاه پیام نور تیران از سال 84 تاسیس و دارای 2هزار دانشجوست در این آیین 100 دانشجوی این دانشگاه دانش آموخته شدند.