فرمانده انتظامی گلستان گفت: با رصد اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و با انجام 3 عملیات گوناگون، افزون بر یکهزار کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: این عملیات در شهرهای گالیکش و علی آباد کتول از توابع استان گلستان و یک مورد عملیات مشترک با نیروی انتظامی خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند انجام شده است.
وی بیان کرد: در عملیات کشف مواد مخدر در گالیکش از یک تریلی 622 کیلوگرم تریاک که در ظرف های نوشابه جاسازی شده بود ،کشف و 2 عامل جابه جایی آن دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: در عملیاتی دیگر در علی آبادکتول از یک منزل مسکونی 117 کیلوگرم ماده مخدر حشیش کشف و 2 عامل نگهداری آن دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.
سردار جاویدان ادامه داد: دیروز همچنین عملیات کشف محموعه دیگری از مواد مخدر انجام شد که همه مراحل عملیاتی و اقدامات تحقیقاتی و رصد آن توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر استان گلستان انجام شد و فرایند دستگیری متخلفان با 445 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در بیرجند به پایاین رسید.
وی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر گلستان با تلاش موثر ، رصد دقیق و کامل اطلاعاتی و تحقیقاتی امسال بیش از یکهزار و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر را در گلستان کشف کرده اند.