رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های رگباری باران همراه با وزش باد به نسبت شدید تا شدید عصر یکشنبه مناطق مختلف این استان را فراگرفت.

یحیی قاینی پور در گفت وگو با مرور نیوز افزود: نقشه ها و مدل های هواشناسی بیانگر نفوذ امواج ناپایدار بارشی از نواحی غربی به استان خراسان رضوی می باشد.
وی بیان کرد: بدنبال فعالیت این سامانه، تا روزهای پایانی هفته جاری به طور متناوب افزایش ابرناکی، بارش های رگبار توأم با رعدو برق، وزش باد شدید موقتی به ویژه در نیمه غربی و شمالی استان خراسان رضوی و در برخی نقاط همراه با گردوخاک و بارش تگرگ در نواحی مستعد پیش بینی می شود.
به گفته وی، احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها در این مدت در سطح استان خراسان رضوی دور از انتظار نیست.
قاینی پور با بیان اینکه میانگین دمای خراسان رضوی در روزهای آتی نوسانات محسوسی ندارد، اظهار کرد: بیشینه دمای امروز مشهد 28 درجه سلسیوس است که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری به ترتیب 29 و 31 درجه سلسیوس می رسد.
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای مشهد امشب و چند شب آتی بین 17 و 18 درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.
فریمان با دمای 11 درجه سلسیوس و مه ولات با دمای 38 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان های سرخس و سبزوار با سرعت 58 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.