نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: مشارکت و حضور مردم در انتخابات بزرگترین سرمایه و پشتوانه نظام در تمام مراحل انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله عبدالنبی نمازی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: وحدت، انسجام و صمیمیت مردم در انتخابات مهم ترین عامل یاس و شکست دشمنان است.
وی افزود: امروز همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند روز جشن، سرور و شادی ملت ایران در ثبت حرکت و شور حماسی آن ها در کارنامه انقلاب اسلامی بر صفحه تاریخ است.
عضو مجلس خبرگان رهبری مشارکت مردم در قیام 15 خرداد 42، انقلاب اسلامی در سال 57 و حضور در جنگ تحمیلی با دادن خون و مال و جوانانشان را عامل حفظ، استمرار و دوام انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: هدف دشمن کمرنگ جلوه دادن حضور مردم ایران در انتخابات است.
وی با تاکید بر این که جوانان ملت در برابر گلوله های دشمن در میدان های جنگ سینه سپرکردند تا نظام و مملکت استوار، مستقل، عزتمند و سربلند در همه دوره ها بدرخشد، یاد آوری کرد: تحکیم وحدت و حفظ نظام رسالت جمعی ماست.
وی همچنین با اشاره به این که دشمن همیشه از حضور مردم و حمایت آن ها از نظام اسلامی عصبانی و ناراحت است، افزود: تلاش آن ها از بدو پیروزی انقلاب تاکنون جداسازی بین نظام و ولایت فقیه بوده تا بتوانند مردم را از حضور در صحنه خارج کنند.
وی تاکید کرد: دشمنان بدانند بصیرت، ولایت مداری و فهم و درک سیاسی ملت شریف ایران هیچ گاه نگذاشته ونخواهد گذاشت این تلاش و آرزوی آنها عملیاتی شود و همیشه آنها را در اجرای مقصد شومشان ناکام گذاشتنه اند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق های رای می اندازند .
در این دوره از انتخابات، یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت می کنند.