امام جمعه شهرستان نطنز گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای، علاقمندی آن ها به مشارکت گسترده در انتخابات را نشان داد.

به گزارش مرور نیوز حجت الاسلام روح الله امینی روز جمعه درحاشیه حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: مردم با مشارکت آگاهانه و حضور پر شور خود در انتخابات به همه دشمنان نظام اعلام می کنند پای ارزش های نظام ایستاده و نسبت به سرنوشت سیاسی خود اهمیت قائل هستند.
وی به مشارکت حداکثری همه آحاد مختلف مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و افزود: همان گونه که امام راحل فرمودند میزان رای ملت است، مسئولان انتخابات از آرای مردم صیانت می کنند تا آن ها با اطمینان در انتخابات شرکت کنند.
امینی تاکید کرد: دشمنان نظام به دنبال دستاویزی برای کم اهمیت نشان دادن حضور مردم در انتخابات هستند اما ملت فهیم ایران اسلامی با هوشیاری، درایت و حضور آگاهانه، توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند.
وی به شور و اشتیاق مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، نشانه علاقمندی آن ها به مشارکت گسترده در انتخابات است.