جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از حضور باشکوه مردم مازندران در انتخابات روز 29 اردیبهشت تقدیر کرد.

به گزارش مرور نیوز، در بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران آمده است، حضور پرشکوه و هوشمندانه شما مازندرانی‌های عزیز در کنار ملت مؤمن و شریف ایران اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی شد. بر ماست که در برابر این‌همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکرگزار خداوند متعال و قدردان حضور همه هم‌وطنان عزیز باشیم. یقین قلبی داریم که بر پایه این حضور و همدلی، دولت‌های برآمده از آراء شما باید خود را موظف به تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی، که مطالبه جدی شماست، بدانند و در رفع چالش‌های اقتصادی و فرهنگی جامعه بکوشند .

رأی شما مازندرانی‌های ولایی به کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تعقیب‌تر 16 میلیون رأی برای رفع فقر، تبعیض، فساد و رانت‌خواری و تداوم مبارزه با اشرافی گری و ویژه خواری است که به این راهبرد بیش از 40 میلیون ایرانی تشنه عدالت اسلامی رأی دادند .

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در تجدیدعهد با شما مرزداران ایمان و ولایت، خود را مکلف می‌داند که در راستای صیانت از دستاوردهای شهدای گران‌قدرتان همچنان درصحنه خدمت به محرومین و کمک به خادمان ملت در دستیابی به راهبردهای نظام اسلامی استوار و مقتدر به فعالیت خود ادامه دهد .

ضمن تشکر مجدد از حضور همه شما مردم شریف و ولایی، در انتخابات 29 اردیبهشت، از خداوند منان، عاقبت نیکو و فرجام عالی را برایتان آرزومندیم .