امام جمعه اهر حضور پرشور مردم در انتخابات29 اردیبهشت ماه را نشان از وفاداری و علاقه‌مندی مردم ولایت مدار این شهرستان به نظام و انقلاب و لبیک گویی به رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده گفت: ملت ایران با خلق حماسه ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بار دیگر ثابت کردند که تبلیغات سوء دشمنان تأثیری در اراده آنها نداشته و استوارتر از گذشته در خدمت نظام و انقلاب و آرمان‌های شهدا، امام راحل و مقام عظمای ولایت هستند و این حضور بار دیگر قدرت حضور مردم ایران را به جهانیان نشان داد که ملت ایران همیشه در صحنه هستند.

وی گفت: انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که سرنوشت کشور به دست خود مردم رقم می‌خورد اما در رژیم طاغوت سرنوشت کشورمان به دست آمریکایی ها و دست نشاندگان آنها تعیین می‌شد الحمدالله امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم با صلابت و استوار، آزادانه در انتخابات شرکت می کنند و در رشد و توسعه همه جانبه کشور، مردم مشارکت دارند.

امام جمعه اهر افزود: برنده اصلی انتخابات نظام اسلامی و ملت ایران هستند که با حضور بی سابقه خود در پای صندوق های رأی ثابت کردند که تابع ولایت و دستاوردهای نظام و انقلاب هستند.

وی، از تلاش‌های همه دست اندرکاران انتخابات اعم از هیئت‌های اجرائی، نظارت، بازرسی، امنیتی و اطلاعاتی، نظامی و انتظامی که با تدبیر ویژه زمینه را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه فراهم کردند قدردانی کرد و افزود: اینکه امروز مردم در امنیت و آرامش در انتخابات شرکت می‌کنند حاکی از امنیت کامل در کشورمان است که این خود یک نعمت الهی است و به تعبیر حضرت آقا باید قدر این نعمت را بدانیم.