کرمانشاه - ایرنا- امام جمعه روانسر گفت: وحدت، وفاق و اتحاد ملت ایران توطئه های دشمان را خنثی کرده و باید همچنان از آن پاسداری کنیم.

به گزارش مرور نیوز، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی روانسر که در سپاه ناحیه این شهر برگزار شد افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات در مقابل دشمن ایستادند و خرمشهر را با ایمان، صبر، ایثارگری، پایداری و شهادت طلبی آزاد کردند.
وی تصریح کرد: دین مبین اسلام دین وحدت و عزت است و اگر ایمان داشته باشیم بر استکبار پیروز خواهیم شد.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: ما در برهه ای از زمان زندگی می کنیم که دشمنان به دنبال جنگ افروزی هستند و از هر ترفندی برای از بین بردن ایران اسلامی تلاش می کنند.
ماموستا غفوری ادامه داد: در روزهای اخیر رییس جمهور آمریکای جنایتکار در صدر هیاتی به عربستان سفر کرد و در کمال بی شرمی و بدون ادای احترام از مکان های مقدس مسلمانان بازدید کرد.
وی اضافه کرد: در این سفر قرارداد 500 میلیون دلاری برای خرید تسلیحات امضا شد که این تسلیحات برای کشتار و سرکوبی ملت های یمن ، سوریه ، عراق و فلسطین استفاده می شود و این برای حکام عربستان مایه تاسف است.
امام جمعه روانسر افزود: آمریکاییها و هم پیمانانش در منطقه با اجیر کردن گروه های تروریستی و دخالت در کشورهای اسلامی می خواهند ایران اسلامی را به چالش بکشند.
ماموستا غفوری گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت نظام اسلامی را بیمه کرد و عزت و اقتدار نظام را به دنیا نشان داد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.