در پی اعتراض برخی از کاندیداها، مرحله دوم باز شماری تعدادی از صندوقهای اخذ رای مربوط به پنجمین دوره شورای شهر کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، کار باز شماری تعداد دیگری از صندوق‌های اخذ رای مربوط به پنجمین دوره انتخابات شورای شهر کرمانشاه با نظارت توضیحات فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه آغاز شد.

در این مرحله 33 صندوق دیگر از شعبات مختلف رای گیری مورد بررسی و باز شماری قرار می‌گیرد.

بیش از 120 نفر از فرهنگیان شهرستان کرمانشاه از نواحی مختلف آموزش و پرورش کار باز شماری صندوقهای اخذ رای را عهده دار هستند.

فضل اله رنجبر، فرماندار کرمانشاه با قدر دانی از تلاش فرهنگیان معلمان کرمانشاه در ادوار مختلف انتخابات تاکید کرد: معلمان از پاک ترین اقشار مختلف جامعه هستند و همواره در دوره های مختلف انتخابات حضوری فعال داشته اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه با تاکید بر صیانت از ارا مردم گفت: برای ما هیچیک ازکاندیداها تفاوتی نداشته و ندارند.

وی از اعضا باز شماری صندوق‌های اخذ رای خواست در باز شماری خدا و قانون را در نظر گرفته ونهایت دقت را در این خصوص به کار بندند.

گفتنی است، در پی اعتراض تعدادی از کاندیداهای شورای شهر کرمانشاه به نتایج انتخابات پنحمین دوره شورای شهر کار باز شماری 10 درصد از صندوق‌های اخذ رای آغاز شده است.