اصفهان - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گفت: چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترتِ اصفهان از ساعت 17 روز سه‌شنبه 16 خردادماه با حضور مسئولان  کشوری افتتاح می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، رسول محققیان ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت افتتاح چهاردهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان با اشاره به آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت از روز 16 خردادماه اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور 121 مشارکت‌کننده از اصفهان، هرمزگان، قم، خراسان رضوی و تهران و در متراژ حدود چهار هزار متر مربع از روز سه شنبه هفته آینده میزبان علاقه‌مندان است.

وی افزود: در نمایشگاه امسال نشر مکتوب سهم 24 درصدی، خبرگزاری و رسانه‌ها دیجیتال 13 درصد، محصولات فرهنگی هنری و قرآنی 30 درصد، نهادهای دولتی 10 درصد، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش علوم قرآنی 8 درصد داشته‌اند و سهم دیگر بخش‌های فرهنگی نیز 15 درصد بوده است.

برگزاری محافل انس با قرآن در چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به افتتاح چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با حضور مسئولان کشوری در روز 16 خردادماه ابراز داشت: رونمایی از نرم‌افزار صوتی تفسیر قران کریم وبرگزاری محافل انس با قرآن از برنامه‌های شاخص نمایشگاه است.

وی ادامه داد: برای برگزاری نمایشگاه امسال، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف، حوزه علمیه، ستاد اقامه نماز، شهرداری اصفهان، صداوسیما، حوزه هنری اصفهان و غیره همکاری دارند.

محققیان نمایشگاه قرآن را از ثمره‌های انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد: نمایشگاه قران و عترت از سال 1383 در محل برگزاری نمایشگاه‌های اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار شده است.

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در فضایی جدید

وی افزود: با توجه به رهنمودهای آیت‌الله مهدوی امام جمعه موقت اصفهان وعضو مجلس خبرگان رهبری مبنی بر اینکه از ظرفیت دیگر استان‌ها نیز در نمایشگاه قرآن و عترت استفاده شود امیدواریم از سال آینده شاهد برگزاری در فضای جدید نمایشگاهی اصفهان باشیم.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه قران و عترت اصفهان از ساعت 17 روز 16 خردادماه در محل دایمی نمایشگاه‌های استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.