فرماندار قزوین گفت: به واسطه جمع آوری الکترونیکی آرای مردم و نظارت دقیق، حتی یک رای نیز در انتخابات شوراهای اسلامی شهر قزوین جابه جا نشد.

به گزارش مرور نیوز، علی موسوی در دیدار با جمعی از منتخبان شورای اسلامی شهر قزوین در دوره پنجم افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در قزوین در کمال سلامت و امنیت برگزار و به خوبی از آرای مردم صیانت شد.
وی با بیان اینکه جمع آوری الکترونیکی آرا موجب شد امکان حتی کوچکترین دخالتی در روند انتخابات شوراها غیرممکن باشد و همچنین مستندات مربوط به سلامت انتخابات نیز موجود است، اظهار کرد: بعضی از نامزدهای شورای اسلامی شهر نیز اعتراض هایی داشتند که توضیحات لازم و کامل به آنها ارائه شد تا هیچ شائبه ای در میان نباشد.
موسوی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان قزوین،گفت: در این شهرستان 11 هزار نفر در اجرای فرایندهای انتخاباتی مشارکت داشتند.
فرماندار قزوین از دولت تدبیر و امید به عنوان دولتی شورایار نام برد و گفت: دولت دکتر روحانی برخلاف دوره گذشته نسبت به تاثیر و کارایی شوراها کاملا اعتقاد دارد و این موضوع فرصتی برای خدمت رسانی بهتر از سوی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به مردم است.
وی در ادامه توجه به مسائل زیست محیطی از جمله در بخش مدیریت پسماند و صیانت از باغستان سنتی را از جمله مواردی دانست که باید توسط اعضای شورای جدید شهر قزوین مورد توجه جدی واقع شوند.
موسوی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای منتخبان شورای اسلامی شهر قزوین در دوره پنجم،تاکید کرد: اعضای جدید شورای اسلامی شهر قزوین باید نقاط قوت شورای دوره قبل را تقویت کرده و نقاط ضعف آنرا نیز برطرف کند تا زمینه خدمت رسانی بهتر به شهروندان فراهم شود.
مهدی عبدالرزاقی، سعید دقیقی، حکمت الله داوودی، زهرا یوسفی، سیده منیره قوامی و مهدیه قافله باشی از منتخبان شورای اسلامی دوره پنجم قزوین در این دیدار حضور داشتند.