مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گفت: قرار است مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون دلار برای روستاها هزینه شود که با مصوب شدن آن تحول بزرگی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش مرور نیوز، عیسی بهمنی در مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی ضمن اشاره به دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: امیدوارم دولت بتواند پاسخ رأی پرمعنای مردم را پس از 4 سال آینده به مردم ارائه دهد و دولت بتواند قدردان این مردم باشد.

وی با بیان اینکه کار کردن در شهرها ساده تر از کار در روستاها است، ادامه داد: مردم روستا خصلت خوبی مازاد بر خصلت خوب شهری‌ها دارند و آن این است که به ازای اندک محبت قدرشناس هستند و حضور شما در روستاها باعث خوشحالی آن‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار است سکون در روستاها را بشکنیم، افزود: امروزه آسیبی که گریبانگیر زنان روستایی شده کم تحرکی آن‌ها است که انتظار می‌رود ورزش روستایی برنامه ای ارائه دهد تا زنان در روستاها مجبور به تحرک شوند.

وی ادامه داد: هرچند تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم، اما امیدوارم در سال 96 رشد چشمگیری داشته باشیم.

بهمنی با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به روستاییان، خاطر نشان کرد: شروع دولت با برگزاری 4 جلسه با حضور شخص رییس جمهور با شورای روستاها همراه بود که در سالن اجلاس سران برگزار گردید در صورتی که قبلاً چنین جلساتی برگزار نمی‌شد، اما این جلسات با حضور حداقل 7-8 وزیر برگزار شد و در آن برنامه‌هایی برای روستاییان ارائه گردید.

وی اظهار کرد: باید کارهای خوب دولت بازگو شود همانگونه که امام خمینی (ره) در زمان جنگ فرمودند تبلیغات را فراموش نکنیم امروزه نیز نباید به گونه ای شود که کارهای خوب دولت مخفی بماند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری افزود: نخبگان ورزشی را شناسایی کنید که حداقل بتوانیم با ارائه نخبگان، مسئولین هم با پتانسیل این ورزشکاران نخبه آشنا شوند تا بتوانند کاری برای روستاییان انجام دهند.

وی ادامه داد: نوید این را می‌دهم که در سال جاری و همچنین در سال 97 کارهای خوبی انجام شود. قرار است مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برای روستاها هزینه شود که با مصوب شدن آن تحول بزرگی را شاهد خواهیم بود.