فرماندار خمین گفت: بیکاری مهمترین معضل موجود در شهرستان خمین است.

به گزارش مرور نیوز، سیدمهدی ساداتی شامگاه یکشنبه در نشست مشترک شورای اداری استان مرکزی و شهر خمین با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت اظهار داشت: مردم شهر امام(ره) در انتخابات 29 اردیبهشت حماسه آفرینی کرده و با حضور بیش از 70 درصدی خود توانستند برگ زرین دیگری در تاریخ این شهر و انقلاب رقم بزنند.

وی افزود: در این سال‌ها اقدامات زیادی در شهر خمین صورت گرفته اما در این بین متاسفانه نرخ بیکاری یکی از مشکلات موجود در این شهرستان قلمداد می‌شود.

ساداتی تصریح کرد: پیگیری برای انتقال آب خمین از کوچری، همین طور تلاش برای ایجاد تصفیه خانه آب شرب خمین که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد از این اقدامات بوده است.

وی عنوان کرد: تصفیه خانه آب شرب خمین با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان با ظرفیت بالایی آب شرب شهرستان خمین را تامین خواهد کرد و در آینده نزدیکی هم به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار خمین با اشاره به بودجه شهرستان گفت: 47 میلیارد تومان بودجه برای شهرستان پیش‌بینی شده که رشد 40 درصدی داشته و نشان از توجه ویژه مسئولان استان و مدیران ارشد در استان مرکزی به زادگاه بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: امیدواریم همان طور که در سفر هیئت دولت به شهر خمین وعده‌هایی داده شد شاهد حل مشکلات و برطرف شدن این کمبودهای شهرستان باشیم تا زمینه ساز ارتقا و توسعه زادگاه امام راحل(ره) در استان باشیم.

ساداتی خاطرنشان کرد: تسهیل مجوزها و روند کار صدور این مجوزها از یکسو و توجه ویزه ستاد اقتصاد مقاومتی روستایی به بخش روستایی این شهرستان یکی از اولویت‌های درخواستی ما از مسئولان استانی است.