معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به نقش احزاب در توسعه بیش از پیش استان و کشور،‌ گفت:‌ اتاق فکر خانه احزاب در استان یزد راه‌اندازی شود.

به گزارش مرور نیوز، «محمدعلی طالبی» در نشست خانه احزاب استان یزد که با حضور نمایندگان احزاب سیاسی استان برگزار شد، با اشاره به نقش احزاب در پویاسازی هر چه بیشتر جامعه، اظهار کرد: احزاب با فعالیت مستمر و گسترده خود در اموز مختلف در حقیقت فرهنگ همبستگی و فعالیت‌های گروهی مثبت را در جامعه و بین اقشار مختلف ترویج می کنند.

وی با بیان این‌که استان یزد دومین استان کشور است که خانه احزاب خود را راه‌اندازی کرده است، افزود: از این پس مسئولیت فعال کردن خانه احزاب و برگزاری جلسات هم اندیشی احزاب مختلف به عهده اعضای خانه احزاب استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به این که از احزاب مختلف انتظار می رود که بیشتر در استان فعال باشند، گفت: احزاب اتاق فکر دولت هستند و باید نقش سازنده خود در امور را ایفا کنند.

طالبی ایجاد اتاق فکر احزاب در استان را ضروری دانست و بیان کرد: مسئولان و دست اندکاران اجرایی و مدیریتی استان یزد به طور جدی استفاده از سلایق مختلف در راستای پیشبرد هر چه بهتر امور استان را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود جوانگرایی را رویکرد اصلی دولت های یازدهم و دوازدهم عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم در دولت دوازدهم،‌ با درک شرایط بیش از پیش ظرفیت‌های بالای جوانان و زنان به کار گرفته شود.

معاون استاندار یزد در ادامه با اشاره به ظرفیت اجرایی و مدیریتی زنان در استان یزد،‌خاطرنشان کرد:‌ تاکنون در هر امری به زنان اعتماد شده، نتایج و دستاوردهای مطلوبی به دست آمده است.

وی در پایان با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات 29 اردیبهشت ماه،‌گفت: استان یزد در این انتخابات رتبه اول مشارکت حداکثری را به خود اختصاص داده که این نشانه ظرفیت بالای احزاب و فعالین سیاسی در این استان است.