جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف و انهدام کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در یکی از شهرک های حاشیه ای شهر کرمانشاه و دستگیری یک متهم در این زمینه خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ علیرضا مرزبانی در این خصوص گفت: ماموران کلانتری 22 ظفر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحت نظر گرفتن خرده فروشان مواد مخدر صنعتی، با تلاش شبانه روزی و کنترل نامحسوس از فعالیت یک لابراتوار تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در یکی از شهرک های حاشیه ای شهر کرمانشاه با خبر شدند و سریعا انهدام آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: چند اکیپ از ماموران این کلانتری پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی وارد منزل متهم شده که وی با دیدن ماموران قصد معدوم کردن مواد پیش ساز مخدر صنعتی را داشت، اما با واکنش سریع پلیس، نامبرده دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس ضمن انهدام این کارگاه، یک متهم را که در این زمینه فعالیت داشت دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی کرد.

مرزبانی یادآور شد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه از این کارگاه 1300 گرم گرانول پیش ساز تولید مواد مخدر صنعتی، پنج لیتر مایع پیش ساز، حدودا 10 کیلو ماده پبش ساز مواد مخدر، تعدادی بالن، بشر و وسایل آزمایشگاهی تهیه مواد مخدر صنعتی کشف کردند.

وی در پایان گفت: با استفاده از تمام ظرفیت خود با تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر که کانون گرم خانواده ها را هدف قرار داده اند برخورد قاطع خواهیم کرد و برای مبارزه با سوداگران مرگ برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته است.