بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در دولت یازدهم ٣٢۰ میلیارد ریال در راستای اشتغال بانوان استان از صندوق کارآفرینی پرداخت شده است.

به گزارش مرور نیوز، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان بوشهر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در راستای توانمندی و خلاقیت‌های بانوان به ویژه زنان روستایی اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

وی گفت: باید در راستای استفاده از توانمندی بانوان استان مطالعات و امکان سنجی لازم صورت گیرد و در کنار آن به مقوله آموزش آنان نیز توجه شود. هدف ما این است که از ظرفیت های استان و توانمندی بانوان نهایت استفاده را ببریم.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه توسعه سمن‌ها در حوزه بانوان امر ضروری است، گفت: در هر بخشی که از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرده‌ایم بازخورد و نتیجه مطلوب آن را مشاهده کردیم و در حوزه بانوان و توانمندی آنان نیز باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده شود.

وی یادآور شد: در صورت راه اندازی نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در مرکز استان زمینه مراجعات مردمی و خریداران فراهم می‌شود و در کنار آن از ظرفیت بانوان به خوبی بهره‌گیری خواهد شد.

گراوند افزود: در راستای طرح کارورزی دانش آموختگان باید امکان سنجی بخش خصوصی صورت گیرد و این طرح برای بهره وری بیشتر از این ظرفیت به درستی هدایت و استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: تنها در دولت یازدهم ٣٢ میلیارد تومان در راستای اشتغال بانوان استان از صندوق کارآفرینی پرداخت شده است.

گراوند تاکید کرد: دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته بسیار مظلوم واقع شد و مدیران به خوبی اقدامات ارزشمند دولت را به مردم معرفی و اطلاع رسانی نکردند ولی در این دوره باید مدیران اقدامات بهتری در این زمینه داشته باشند.