فرماندار شهرستان عجب شیر با بیان اینکه روز قدس، روز بیزاری از ظلم و ظالم و حمایت و دفاع از مظلوم است گفت: در راهپیمایی روز قدس، مظلومیت مردم ستم دیده فلسطین را به گوش جهانیان فریاد می زنیم و اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی همواره در کنار مظلومان جهان است.

به گزارش مرور نیوز، سید شمس الدین مراثی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در عجب شیر افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدرس از سوی امام خمینی (ره)، نشان از تدبیر و دور اندیشی ایشان در مسائل مهم مسلمانان دارد و این روز یادگاری ارزشمند برای تمام مسلمانان جهان است.
وی اضافه کرد: روز قدس از اهمیت بالایی برای مسلمانان برخوردار بوده و امسال نیز با توجه به حوادثی که در منطقه اتفاق افتاده اهمیت آن صد چندان شده است.
مراثی همچنین با اشاره به حوادث کور تروریستی که با تلاش سربازان گمنام امام زمان و نیروهای امنیتی خنثی شد گفت: حضور گسترده و پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس پیامی هم به دشمنان قسم خورده انقلاب خواهد داشت و آن اینکه مردم همواره در کنار انقلاب و نظام اسلامی هستند و نقشه های دشمنان هیچ تاثیری بر آرمان آنها نخواهد گذاشت.
فرماندار شهرستان عجب‌ شیر با اشاره به اهداف روز جهانی قدس خواستار حضور یکپارچه و گسترده مردم روزه‌ دار در این راهپیمایی شد و افزود: مردم روزه‌ دار با شرکت در راهپیمایی این روز، بار دیگر نشان خواهند داد که حمایت از مظلومان و ایستادگی مقابل ظالمان ویژگی بارز یک مسلمان است.
راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در عجب شیر از مقابل سپاه ناحیه تا مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.