فرماندار چابهار گفت: سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) با حضور 16 تیم خارجی در بندر چابهار آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز ایوب درویشی، اظهار داشت: با توجه به حضور 16 کشور خارجی و از آنجایی که این مسابقات معتبرترین تورنمنت کشتی اتحادیه جهانی در رده سنی نوجوانان محسوب می شود ما نیز در تلاش هستیم تا از این ظرفیت جهت توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان چابهار خصوصا کشتی استفاده کنیم.

وی با اشاره به حساسیت و امنیت برگزاری چنین مسابقات و رویدادهای بین المللی گفت: تاکنون جلسات متعددی با مدیران دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی جهت برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی کشتی یادگار امام (ره) در چابهار برگزار شده است.

وی با اشاره به تفاهم نامه ای که چندی پیش بین وزیر ورزش و جوانان با استاندار سیستان و بلوچستان به امضاء رسید، افزود: در این قرارداد بندهایی از جمله برگزاری مسابقات و اردوهای سایر فدراسیون های ورزشی در استان و شهرستان هایی که دارای پتانسیل میزبانی هستند نیز وجود دارد که برگزاری این دوره از مسابقات نیز در همین راستا است.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار تصریح کرد: برای انجام هر کار مهمی در سطح ملی نه تنها نیازمند همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی هستیم بلکه همراهی و همکاری مردم فهیم نیز یکی از مؤلفه های اصلی است.

وی اظهار داشت : در خصوص نحوه اسکان و حمل و نقل ورزشکاران از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار اقدامات مهمی انجام شده و ما نیز برای رفاه حال مردم فهیم جهت رفت و آمد آن ها تا سالن ورزشی «ورنا» با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرستان و به خصوص شهرداری بندر چابهار تمهیداتی اندیشیده ایم تا هیچ گونه مشکلی جهت حضور مردم عزیز رخ ندهد.