معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: همه دستگاه های اجرایی باید در راستای ایجاد اشتغال در جامعه بسیج شوند.

به گزارش مرور نیوز، بی بی عصمت سرفرازی صبح یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مهارت آموختگان زن در بیرجند در جمع خبرنگاران بیان کرد: کارگاه های مهارت آموزی نقش مهمی در ایجاد اشتغال ایفا می کنند.

وی بیان کرد: یکی از دغدغه های موجود در جامعه این است که دانش و آگاهی کسب شده در مدارس و دانشگاه ها منجر به اشتغال واقعی نمی شود.

سرفرازی با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای مهارت آموختگان زن، اظهار کرد: این کارگاه ها برای بسیاری از اقشار جامعه به خصوص زنان اشتغالزایی می کند.

وی با اشاره به شعار سال جاری بیان کرد: با توجه به اینکه در سال تولید و اشتغال هستیم، باید در راستای اشتغالزایی تلاش کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان جنوبی تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی باید در راستای ایجاد اشتغال در جامعه به خصوص برای قشر جوان بسیج شوند.

سرفرازی با بیان اینکه خوشبختانه ظرفیت کار و نیروی انسانی در خراسان جنوبی وجود دارد، اظهار کرد: باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.