معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان از تامین اعتبار برای اجرای احداث خط آب رسانی شهر بستان به مرز چذابه خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، قدرت الله دهقان در حاشیه مراسم افتتاح ایستگاه تقویت فشار شهدای آب و فاضلاب خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرز چذابه به خاطر موقعیت خاصش باید در آن، هم فضای جاده ای و هم پارکینگی برای گذر راحت زائران فراهم شود. همچنین در مرز چذابه آبرسانی توسط تانکر انجام می شود که اعتبار اجرای آب رسانی یکسره، باکیفیت و پایدار در این مرز نیز تامین شده است.

وی اظهار کرد: اعتباری حدود ۲۶ میلیارد تومان به این منظور و برای کشیدن خط لوله یکسره از شهر بستان به مرز چذابه و همچنین چذابه عراق تامین شده و بعد از اربعین کار آغاز می شود که امیدواریم سال آینده شاهد افتتاح آن باشیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان به افتتاح ایستگاه تقویت فشار شلمچه هم اشاره و عنوان کرد: با این افتتاح تقویت فشار را در ایران و تا مرز عراق و همچنین برای ۱۸ روستا خواهیم داشت و آبی با کیفیت و کمیت مناسب در اختیار جمعیت ۲۰ هزار نفره این روستاها قرار گرفته خواهد شد.

دهقان با یادآور شدن اینکه هفت میلیارد تومان از اعتبار این پروژه توسط سازمان منطقه آزاد اروند تامین شده است، از رفع این مشکل که یکی از مشکلات اساسی سال های گذشته در مرز بوده است خبر داد.

وی در ادامه بر وجود امنیت در مرزهای خوزستان تاکید و اظهار کرد: این هم شور و شوق و رقابت بر سر خدمت کردن به زوار امام حسین(ع) جز در سایه امنیت ممکن نبوده است.