رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نطنز گفت: عملیات بازسازی امامزاده سید جلال‌ الدین مهدی(ع) روستای تکیه سادات نطنز به همت خیران و کمک هیأت‌ امنا پایان یافت.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، حجت ‌الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت: پروژه بازسازی امامزاده سید جلال‌ الدین مهدی(ع) روستای تکیه سادات نطنز به همت خیران و کمک هیأت‌ امنا با هزینه‌ای بالغ‌ بر 950 میلیون ریال پایان یافت.

وی در ادامه افزود: ساخت و کاشی‌ کاری سر درب ضلع شمالی به مساحت 150 متر مربع با هزینه‌ای بالغ‌ بر 400 میلیون ریال و همچنین ساخت و کاشی‌کاری سر درب ضلع جنوبی امامزاده به مساحت 125 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ‌ بر 250 میلیون ریال از جمله اقدامات عمرانی سال جاری بوده که به تمام رسیده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نطنز کاشی ‌کاری کتیبه‌ های زائرسراهای امامزاده به مساحت 70 متر مربع و با هزینه‌ ای بالغ‌ بر یک‌ صد میلیون ریال را از دیگر برنامه‌های عمرانی این امامزاده برشمرد و عنوان کرد: جهت سهولت اسکان زائران تعداد 5 باب زائرسرا جهت اسکان با هزینه‌ ای بالغ‌ بر 200 میلیون ریال ساخته و برای اسکان آماده شد.

حجت ‌الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری ادامه داد: نسب ایشان به امام نهم حضرت امام محمد تقی (علیه السلام) می رسد و آستان امامزاده سیدجلال الدین مهدی (علیه السلام) در شهرستان نطنز، بخش مرکزی، دهستان برزرود، روستای تکیه السادات (28 کیلومتری نطنز) و بر فراز کوه کرکس واقع شده است.