شهردار اصفهان از پیشرفت ایستگاه به ایستگاه قطار شهری خبر داد و گفت: ایستگاه قطار شهری میدان امام حسین (ع) از حساسیت‌ها و پیچیدگی‌های فراوانی برخوردار است و 30 آذرماه سال 95 سفت کاری آن به پایان می‌رسد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، جمالی‌نژاد در بازدید از ایستگاه متروی امام حسین (ع) اظهار کرد: فاز نخست قطار شهری اصفهان که آرزوی دیرینه مردم اصفهان بود سال گذشته و فاز دوم آن نیز طی روزهای گذشته افتتاح شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این قسمت از مسیر عبور مترو در هسته مرکزی شهر واقع شده، تردد و بار ترافیکی بسیاری وجود دارد که برای آن نیاز است ملاحظات خاصی در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه کار ایستگاه میدان امام حسین(ع) با سرعت در حال پیشرفت است، اضافه کرد: قرار بوده سفت کاری این ایستگاه 26 ماهه به پایان برسد که با تلاش کارگزاران سختکوش و مدیران 30 آذرماه در انتظار پایان سفت کاری ایستگاه میدان امام حسین(ع) هستیم و امیدواریم طی چند روز آینده قرارداد ظریف کاری این ایستگاه نیز بسته شود.

 جمالی‌نژاد بیان داشت: بسیار امیدواریم با همت شبانه روزی همکارانم با لحاظ قوانین و مقرراتی که نیاز است بتوانیم هر چه سریعتر در زمانبندی مدنظر این ایستگاه را نیز به پایان برسانیم.

شهردار اصفهان اولویت پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان را تکمیل و راه‌اندازی مترو دانست و افزود: افراد بسیاری درگیر کار در اعماق زیر زمین هستند که البته جا دارد از تلاش و زحمات این عزیزان تشکر کنیم.