مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش استان اصفهان موکب هایی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در مرز مهران و چزابه برپا شده است.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی اظهار داشت: موکب حضرت علی اکبر(ع) در راستای اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش اصفهانی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در مرزهای مهران و چزابه برپا شده است.

وی افزود: این موکب ها از سه روز قبل از اربعین حسینی جهت خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) که با پای پیاده جهت شرکت در اجتماع عظیم عزاداران سید و سالار شهیدان به کربلا عازم هستند آغاز می شود و این خدمات تا 4 روز بعد از اربعین نیز هم همچنان ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: با برنامه ریزی هایی که توسط ستاد برگزاری بصیرت عاشورایی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان صورت گرفته است این موکب ها روزانه در هر وعده 5000 غذای داغ طبخ و بین زائران توزیع می نمایند همچنین در این موکب ها فضایی هم جهت اسکان زائران آماده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی خاطرنشان کرد: هزینه برپایی این موکب ها از محل موقوفات منطبق با عزاداری امام حسین(ع) که فاقد قید مکان هستند تامین می شود همچنین در این راستا خیرین نیکوکار، هیئت امنای امامزادگان عظیم الشان، مدیریت استان و ائمه جمعه سراسر استان نیز کمک کرده اند که از همکاری تمام این بزرگواران کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی بیان کرد: امسال با هماهنگی هایی که انجام شد هفت امامزاده واجب التعظیم استان نیز برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) در مسیرهای نجف به کربلا موکب هایی را برپا کرده اند و در ایام اربعین میزبان خیل عظیم عزاداران حضرت اباعبدا...(ع) خواهند بود.