مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در پیامی روز کارگر را تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز، منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در پیامی روز کارگر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

شما کارگران گرانقدر در سایه صلابت خود به نیکی نشان دادید که جوهر جان آدمی با کار جلا می یابد، زندگی در پرتو تلاش روشنی می گیرد و این قشر تلاشگر و پرهمت ، پیش قراولان نشاط آفرین در پهنه پیشرفت و توسعه این سرزمین هستند.

خرسندیم که خانواده بزرگ ذوب آهن  اصفهان مملو از پولادمردانی است که در کسوت مقدس کارگری، خدمات ارزنده‌ای را در راه سرافرازی میهن اسلامی ارایه کرده‌اند و مفتخریم به این تلاش‌گرانی که ماموریت بزرگ ایشان ارتقاء تولید ملی است.

به خوبی آگاهیم؛ چرخ صنعت ذوب آهن اصفهان در دوران سخت کرونا و تحریم با دست توانای شما به چرخش در آمد و حیات پر توفیق و دستاوردهای بزرگ این مجتمع عظیم صنعتی بیش از پیش وامدار کار و سختکوشی شماست.

بی گمان، نام بلند و پرآوازه ذوب آهن اصفهان از رهگذر اراده و تلاش خستگی ناپذیر شما بر تارک سپهر صنعتی ایران نقش بسته است و از این پس نیز درخشش ذوب آهن اصفهان در گرو فکر خوش و تلاش دیر پای شما خواهد بود.

فرصت را مغتنم شمرده با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران در ماه قران و رحمت الهی، هفته و روز کارگر را به یکایک شما عزیزان شادباش می گویم و با تمسک به پیام آور بزرگ اسلام، حضرت ختمی مرتبت(ص) بر دست هایتان بوسه می زنم، بازوانتان را به گرمی می فشارم،عرق پیشانی­تان را پاس می دارم  و از ژرف نای وجودم خسته نباشید می گویم.

اندیشه تان پر ایده، بازوانتان پر توان و دست هایتان پر برکت باد