مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای هم‌وطنان عزیز در ماه مبارک رمضان و لیالی عزیز قدر، سالروز تأسیس این بانک را به مردم شریف ایران، مشتریان و کارکنان شاغل و بازنشسته بانک دیرپای سپه تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه در پیام محمد کاظم چقازردی آمده است: ان‌شاءالله تقارن ماه مبارک رمضان و لیالی پرفیض قدر با سالروز تأسیس نخستین بانک ایرانی موجب ارتقاء خدمت و اثرگذاری بیش‌ازپیش در توسعه و پیشرفت اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

وی همچنین اظهار داشت: بانک سپه در آستانه یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین سال‌های فعالیت خود در عرصه بانکی و اقتصادی قرار دارد.

مدیرعامل بانک سپه افزود: به نتیجه رسیدن مأموریت ملی و مهم ادغام، بانک سپه را در آستانه یک صدسالگی تأسیس خود با انباشت تجربه و افزایش ظرفیت‌های انسانی جوان، باانگیزه و منابع سپرده‌ای قابل‌توجه قرار داده و این بانک قدرتمندتر از گذشته برای نقش‌آفرینی در عرصه اقتصادی و بازار پولی کشور مصمم است. 

وی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: اینجانب ضمن گرامی داشت چهاردهم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس نخستین بانک ایرانی به همه هم‌وطنان گرامی، مشتریان عزیز و همکاران فرهیخته و گران‌قدر شاغل و بازنشسته خود در بانک سپه که در آستانه قرن جدید به بزرگ‌ترین بانک کشور تبدیل‌شده در این ایام مبارک و شب‌های پرفیض قدر آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون دارم.