ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان در روزهایی که بسیاری از افراد به دلیل همه‌گیری کرونا در خانه حضور دارند، می‌تواند یکی از خدمات ویژه برای مشتریان بانک ها باشد. گسترش بانکداری الکترونیک یکی از موضوعاتی است که باید در دستور کار بانک ها قرار گیرد تا از صرف هزینه های اضافی هم به بانک و هم به مشتریان جلوگیری شود.

به گزارش مرور نیوز، بانک رفاه کارگران در راستای پیاده سازی استراتژی مشتری محوری، ایجاد محیط صمیمی برای اعضا، شناسایی نیازهای مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی و تسهیل آن نسبت به راه اندازی طرح "راه رفاه" باشگاه مشتریان اقدام کرده است.

تمامی مشتریان حقیقی که در بانک رفاه کارگران حساب دارند، می توانند پس از تعریف شماره تلفن همراه خود در شعب این بانک از طریق وارد کردن کد ملی و تایید شماره تلفن همراه در سایت باشگاه ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوند.

عضویت در این باشگاه امتیازها و جوایز ویژه ای برای مشتریان به همراه دارد. در طرح راه رفاه، تراکنش های انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت اقساط تسهیلات، پرداخت قبوض و ... از طریق درگاه های اینترنت بانک، موبایل بانک، تبلت بانک و عابر بانک رفاه مشمول امتیاز می شود.

قرعه کشی در طرح "راه رفاه" ماهانه بوده و در پایان هر ماه به قید قرعه به ۲۰ نفر از اعضا جوایزی همچون کمک هزینه های خرید لوازم منزل، سفر، لوازم ورزشی و چکاپ پزشکی اهدا می شود. به عبارت دیگر، در هر دوره از قرعه کشی طرح راه رفاه، جوایزی شامل 5 فقره کمک هزینه خرید لوازم منزل هر یک به مبلغ 50 میلیون ریال، 5 فقره کمک هزینه سفر هر یک به مبلغ 25 میلیون ریال، 5 فقره کمک هزینه خرید لوازم ورزشی هر یک به مبلغ 10 میلیون ریال و 5 فقره کمک هزینه چکاپ پزشکی هر یک به مبلغ 5 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که به برندگان خوش شانس اهدا می‌شود.

آدرس اینترنتی باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران به نشانی www.club.rb24.ir است که مشتریان این بانک می‌توانند با عضویت در این باشگاه از مزایای آن بهره‌مند شوند.