هیات مدیره و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت سالروز جانسوز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

به گزارش مرور نیوز، هیات مدیره و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت سالروز جانسوز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.

پانزدهم خرداد ۴۲ نیز نقطه ای عطف و حماسه ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد، استثمار و استعمار است که با نام و اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی ناگستنی دارد. به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد است که امروز سراسر جهانیان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده اند.

نام انقلاب اسلامی ایران همواره با نام معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده . بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد راسخ خویش به مدد ملتی سرافراز و خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان، نظام ستم شاهی را سرنگون کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود، و روزی که روح خدا به لقاء الله پیوست، شکوه ارادت ملت به ولایت در بدرقه آن عبد صالح، رهبر و مرید خویش تجلی یافت.

اینجانبان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بر ملت شریف ایران و رهروان ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی را تحت فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب و پاسداری از آرمانهای والای آن را، از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

هیات مدیره و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان