مدیران عامل صدر تامین و ذوب‌ آهن اصفهان به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار یام تبریکی صادر کردند.

به گزارش مرور نیوز، مدیران عامل صدر تامین و ذوب‌ آهن اصفهان به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار یام تبریکی صادر کردند که به شرح زیر است:

همکاران خانواده بزرگ صدر تامین

پرستاران و کادر درمان بیمارستان شهید مطهری اصفهان

سلام علیکم؛

پنجم جمادی الاول، خجسته سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) اسوه صبر و استقامت "روز پرستار" نامگذاری شده است و بدون تردید نامگذاری این روز بزرگ شایسته تقدیر و قدردانی از مردان و زنانی است که در روزهای سخت بیماری خود و هموطنانمان همانند خانواده کنارمان در بیمارستان ها و درمانگاه های هستند.

برادران و خواهران؛

پنجم جمادی الاول، خجسته سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) اسوه صبر و استقامت "روز پرستار" نامگذاری شده است و بدون تردید نامگذاری این روز بزرگ به نام پرستار در تقویم سلامت کشور بیانگر جایگاه ارزشمند و رفیع این حرفه مقدس است و باید قدردان این عزیزانمان باشیم.

خانواده بزرگ پرستاری ایران اسلامی که به تاسی از بانوی بزرگ کربلا، در روزهای مبارزه با بیماری کرونا بیش از هرزمان در سنگر سلامت کشور حضور دارند و صادقانه، خالصانه و فداکارانه، عشق و محبت خود را برای آسایش، آرامش و مراقبت از بیماران و دردمندان نثار می کنند و در این راه شهیدان مدافع سلامت را تقدیم وطن کرده اند.

یقیناً نمی توان مناسبتی بهتر از میلاد باسعادت مظهر ایثار و شکیبایی دخت گرانمایه امیرمومنان علی(ع)، را به عنوان روز پرستار  و تکریم و قدردانی از خدمات صادقانه و زحمات دلسوزانه جامعه سخت کوش و صبور پرستاری یافت.

اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صدر تامین با عرض تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، برخود لازم می دانم از تلاش ها و زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری بخصوص همکارانم در بیمارستان شهید مطهری اصفهان قدردانی کرده و از خداوند بخشنده و مهربان، سلامتی و توفیق روز افزون خود و خانواده هایشان را خواهانم.

 غلام رضا سلیمانی

 مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین

 

 

.............................................................

 

 

 پیام تبریک مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان

 

بسمه تعالی

 پرستاران نماد مهر و محبت و ایثارگری اند

 

حضرت زینب (س) را تجسم و نماد صبر جمیل نامیده اند که هم تیمارداری بیماران، هم پرستاری فرزندان و هم کاروان داری کاروانی را بر عهده داشت که دچار مصیبت بودند.

نامگذاری روز پرستار در تقارن با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) نشانه‌ی قداست، شرافت و شخصیت والای زنان و مردان با همتی است که با الگو و سرمشق قرار دادن آموزه‌های دینی آن بانوی بزرگ اسلام نام خود را در کسوتی شریف رقم زده اند.

امروز پرستاران و کادر سلامت کشورمان از جمله پرستاران و کادر درمان پرتلاش بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان  با تأسی از این الگوی بی‌بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام بهداشت و درمان کشور به نمایش گذارده‌اند.

شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، ارزش  وجودی این فرشتگان نجات را بیش از گذشته عیان کرده است و امروز تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.

رشادت‌ها و جانفشانی‌های غرورآفرین پرستاران و کادر سلامت در مراقبت از بیماران مبتلا به «کرونا»، تکرار جلوه‌های ایثار و فداکاری است که سالیان قبل در دوران ۸ سال دفاع مقدس دیده‌ایم و این یک افتخار بزرگ برای جامعه سلامت است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان، ضمن ارج نهادن به زحمات و رشادت‌های پرستاران و مدافعان سلامت و ابراز همدردی با خانواده شهدای سلامت، ولادت خجسته و با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به پرستاران گرامی به ویژه این قشر دلسوز در بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن و خانواده معزز ایشان و سهامداران گرانقدر و همکاران ارزشمندم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

منصور یزدی‌زاده

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان