بانک ایران زمین با ارائه خدمات جدید، بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و توسعه بانکداری به دنبال تسهیل خدمات‌دهی به مشتریان هستند.

به گزارش مرور نیوز، حدود دو قرن است که بانک ها در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند، اما با ظهور فناوری نوین ارائه خدمات متحول شده است. در سال‌ های قبل نظام بانکی با روش‌ های سنتی به مشتریان خدمات‌ رسانی می‌ کرد اما با ظهور تکنولوژی، فرآیند خدمات‌ رسانی تسهیل یافت.

در دنیای رقابت نظام بانکی، بانک‌ها با ارائه خدمات جدید، بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و توسعه بانکداری به دنبال تسهیل خدمات‌دهی به مشتریان هستند و هر بانک که در این مسیر پیشگام باشد و بتواند این مسیر را با سرعت طی کند، بی‌شک از سایر رقبا پیشی خواهد گرفت.

افزایش یافتن رقابت درصنعت بانکداری چه دربعد سنتی و شعبه محور و چه در بعد نوین و اینترنت محور شناخت دقیق نیازهای مشتریان به منظور افزایش رضایت و وفاداری آنان به مسئله ای بسیار مهم برای بانکها تبدیل شده است.

در واقع بانکداری دیجیتال به عنوان یک ضرورت، سبب تغییرات جدی در کیفیت خدمات، تنوع در خدمات، تسهیل، تسریع، شخصی سازی محصولات و خدمات، کاهش قیمت تمام شده، تنوع در فعالیت‌های منطبق با نیاز مشتری و مخاطب می‌گردد و در نهایت محملی برای ورود به یک کسب و کار جدید در نظام بانکی تلقی می‌شود.

بنابراین بانک ایران زمین به عنوان یک نهاد مالی پیش‌ رو در بحث دیجیتال‌ سازی پیش قدم شده و توانست با ایجاد زیرساخت های لازم و توسعه خدمات دیجیتال خود به مشتریان، گام محکمی در این مسیر بردارد که هم به نفع مشتری و هم به نفع بانک است.

بانک ایران زمین با توجه به زیر ساخت های فراهم شده با سرعت مناسبی در حال دیجتالی شدن است، این بانک با راه‌اندازی مرکز نوآوری ایران‌ زمین و مشارکت فعالانه و ارائه خدمات بانکی متنوع به فین تک‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان درحال‌توسعه فعالیت‌های خود در مسیر نوآوری است.

بانکداری دیجیتال مستلزم تحول، فرهنگ‌سازی و مدرن سازی در تمام لایه‌های مدیریتی، فرایندی، عملیاتی و فناوری است که تحقق این امر نیازمند گذار از یک دیدگاه محصول گرا به مشتری‌گرا و خدمت محور است که این روند در بانک ایران‌ زمین دنبال می‌شود.