بعد از دو سال وقفه در برگزاری راهپیمایی روز قدس به دلیل شرایط کرونایی کشور، راهپیمایی روز قدس امسال در روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه مصادف با روز ۲۷ ماه مبارک رمضان در سراسر ایران و سایر نقاط جهان برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، فولاد مردان ذوب آهن اصفهان در این راهپیمایی دشمن شکن در  اصفهان و زرین شهر حضوری فعال داشتند.

در این حرکت انقلابی  و ضد صهیونیستی که میراث انقلاب اسلامی و فرمان امام خمینی(ره) است،مهندس رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن همراه باچند تن از معاونین ، مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان  با تجمع در محل باشگاه فرهنگی ورزشی  شرکت در خیابان شمس آبادی اصفهان به سمت  میدان امام خمینی (ره )و میعادگاه راه پیمایان حرکت کرده و با شعارها و فریادهای دشمن شکن خود علیه  امریکا،رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به جمع امت اسلامی پیوستند. در این راهپیمایی باشکوه علاوه بر همکارانی که از کارخانه به اصفهان آمده بودند تعداد دیگری از همکاران و بازنشستگان ذوب آهنی به طور انفرادی و یا همراه با خانواده های خود حضور داشتند. چند تن از شرکت کنندگان ذوب آهنی در راهپیمایی روز جهانی قدس  در گفتگو با خبر نگار آتشکار ضمن ابراز خوشحالی از توفیق حضور خود در این حرکت انقلابی و مردمی گفتند، ما برای رضای خدا و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به تبعیت از فرمان و خواست امام خامنه ای مبنی بر زنده نگه داشتن و گرامیداشت روز قدس و استمرار مبارزه با اسرائیل تا نابودی کامل به این راهپیمایی آمده و آمادگی دایمی خود برای مبارزه با این غده سرطانی را اعلام می کنیم.

 جهان اسلام  بیداری و اتحاد خود را تجدید کند

مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان که در جمع همکاران خود در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس حضور داشت بعد از ورود به میدان امام خمینی (ره) و ملحق شدن به انبوه جمعیت حاضر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سوابق  انقلابی و ایثارگری کارکنان شرکت گفت: همکاران ذوب آهنی همواره در صحنه های انقلابی حضور داشته و این بار نیز  برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به جمع روزه داران و فریادگران علیه رژیم غاصب صهیونیستی پیوستند.

وی افزود : مبارزه با دشمن صهیونیستی با اتحاد و همدلی مسلمانان ممکن است و تجربیات ۴۳ سال گذشته  نشان می دهد که مسلمانان جهان نباید  از فریب دشمن و بعضی دولت های وابسته عربی  غافل شوند. در حوادث سال های اخیر از۱۹۶۰ میلادی به بعد از جمله جنگ های ۶ روزه و۳۳ روزه نیز ثابت شده است که غرب و برخی از دولت های عربی قابل اعتماد نبوده و مسلمانان باید ضمن  بازخوانی سیر شکست ها و پیروزی ها با سیاست و هوشیاری به اتحاد و انسجام خود تکیه کرده و از خط مشی امام خمینی (ره) و سیاست ها و رهنمودهای حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای پیروی کنند.

بازدید مهدی طغیانی از غرفه ذوب آهن اصفهان

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  و عضو  هیئت تحریریه ماهنامه تخصصی فولاد ذوب اصفهان در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار آتشکار با اشاره به شرایط حال حاضر ذوب آهن اصفهان در ابعاد تولید و تامین مواد اولیه گفت : مجلس شورای اسلامی در کنار نگرش کلی به صنعت فولاد کشور شرایط منحصر به فرد ذوب آهن اصفهان را هم مد نظر داشته و از هرگونه کمک لازم به این شرکت در جهت رفع نیازهای آن دریغ نداشته است.

وی افزود:  در مورد مسائل مربوط به این شرکت از جمله گاز،برق و مواداولیه معدنی پیشنهادات و تسهیلاتی وجود دارد که در ارتباط مستمر با مدیریت شرکت ارائه می شود.

غرفه ذوب آهن اصفهان در روز جهانی قدس

ذوب آهن اصفهان علاوه بر حضور باشکوه کارکنان خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با برپایی غرفه و ارایه  اقلام مرتبط فرهنگی و تبلیعاتی  حضور فعال دیگری در بزرگذاشت این روز جهانی‌  داشت.

پوستر بزرگ روز قدس، اقلام فرهنگی و پرچم ایران  تقدیم بازدید کنندگان می شد. رنک آمیزی  نقاشی  و نقاشی بر روی صورت  کودکان از دیگر فعالیت های غرفه ذوب آهن اصفهان بود.

حضور دشمن شکن کارکنان و بسیجیان ذوب آهن اصفهان در راهپیمایی روز جهانی قدس در زرین شهر

همگام با تمام  مردم شهرهای مختلف کشور راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه تمام در زرین شهر هم برگزار شد. این راهپیمائی باشکوه نیز حضور فعال و دشمن شکن کارکنان ، بسیجیان  و جمعی از بازنشستگان ذوب آهن اصفهان را همراه خود داشت که با فریاد مرگ بر آمریکا  و مرگ بر اسراییل خود به حمایت از انتفاضه و مردم مظلوم فلسطین پرداختند.