دبیر چهارمین دوره کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آزمون‌های غیرمخرب ایران از چالش‌های اساسی پیش روی صنایع مهم و کلیدی کشور در نشست‌ها و میزگردهای تخصصی این کنفرانس خبر داد و گفت: در این راستا شرکت‌های استارتاپی نیز برای عرضه توانمندی‌های خود در این دوره از کنفرانس حضور خواهند داشت.

 به گزارش مرور نیوز، دکتر اسد باباخانی با بیان اینکه از متخصصین و مدیران ارشد صنایع مختلف برای حضور در میزگردهای تخصصی دعوت شده است، گفت: تلاش می‌کنیم در این دوره از کنفرانس کاربردهای آزمون‌های غیرمخرب و نقش و جایگاه صحیح و اهمیت این رشته را به خوبی تبیین کنیم. به همین جهت در این دوره از کنفرانس از مدیران بخش خصوصی هم دعوت به عمل آمده است تا انتظارات و خواسته‌های آنها برای پیشرفت و تعامل سازنده با کارفرمایان این حوزه مورد واکاوی قرار گیرد.

وی، برگزاری 6 کارگاه آموزشی تخصصی را از دیگر برنامه‌های چهارمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آزمون‌های غیرمخرب نام برد و ادامه داد: برخی از این کارگاه‌ها توسط متخصصین شرکت‌ها و سازندگان تجهیزات تست‌های غیر مخرب خارجی ارائه می‌شود.

باباخانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی جانبی کنفرانس در فضایی بالغ بر 600 متر مربع، از حضور شرکت‌های آموزشی برای اولین بار در این دوره خبر داد و اظهار کرد: امسال از شرکت‌های استارتاپ هم برای عرضه توانایی‌هایشان دعوت به عمل آورده‌ایم.

این کنفرانس در روزهای 8 و 9 اسفندماه جاری برگزار خواهد شد.