کارآفرینان حوزه علمی و پژوهشی در همایش «تفکر خلاق، سرمایه گذاری و توسعه» با محوریت آینده پژوهی معرفی شدند.

به گزارش مرور نیوز، همایش «همایش تفکر خلاق، سرمایه گذاری و توسعه» در راستای محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی، کسب و کارهای خوش آتیه، مدل های توسعه ای درآمدی نوین و روش جدید جلب و جذب سرمایه گذار در جزیره کیش برگزار شد .

صاحبنظران و فعالان حوزه های دانشگاه، صنعت، خدمات و سرمایه گذاری در این همایش به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف همچون توسعه پایدار با رویکرد تفکر خلاق و نوآورانه، مدل های نوین سرمایه گذاری و تامین مالی، آینده پژوهی فرصت های کسب و کار با رویکرد نوآوری، رونق محیط کسب و کار، کسب و کارهای خوش آتیه، مدل های نوین کسب در آمد و سرمایه گذاری و همچنین گردشگری دریایی پرداختند .

مهمترین اهداف برگزاری این همایش، ایجاد روش های جدید تفکری خلاقانه برای برون‌رفت از رکود اقتصادی، ایجاد روش های جذب سرمایه گذار و اعتمادسازی بین نسل جوان و سرمایه گذاران برای حمایت از ایده های خلاقانه بود.

در این همایش، 300 نفر از سرمایه گذاران داخلی و خارجی از چین و سایر کشور ها حضور داشتند.

در بخش معرفی نامزدان کارآفرین برتر در حوزه علمی و پژوهشی، کارگر راضی، مهسا حسینی، زهرا آزاده و باقر بیگی تقدیر به عمل آمدند. همچنین در بخش برگزیدکان شرکت های دانش بنیان، ایلدر آبادی، نوروز بیگی، قلعه قاضی و مهدیه راضی به عنوان مخترع و کارآفرین جوان تقدیر شدند.

همچنین از سوی دیگر کارافرینان برتر حوزه صنایع دستی نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.