مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در بازدید از منطقه برق قدس بر لزوم بازنگری در فرآیندهای شرکت به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشترکان تاکید کرد.

به گزارش مرور نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در بازدید از منطقه برق قدس بر لزوم بازنگری در فرآیندهای شرکت به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشترکان تاکید کرد .
به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این بازدید که روز دوشنبه، بیست و یکم فروردین ماه جاری برگزار شد؛ مهندس "حسین صبوری" با اشاره به لزوم توجه جدی به مبحث سلامت اداری در تمامی مراحل ارائه به خدمات به مردم، اظهار داشت: اجرای تمامی قوانین و مقررات و آیین نامه‌ها در کلیه بخش‌ها اجرای طرح‌های برقرسانی با نگاه اقتصادی و با حداقل هزینه، توجه به تعمیرات پیشگیرانه با رعایت استانداردهای موجود، ارائه روش‌های جدید، استفاده از پتانسیل‌های موجود و همچنین توجه ویژه به نیروهای پیمانکار و پرداخت به موقع حق الزحمه آن‌ها از مواردی است که در سال جاری باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد .
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شرایط پیش رو و حساسیت انتخابات تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ باید مانند سال‌های گذشته با اقتدار کامل تأمین برق پایدار مشترکان پایتخت را اجرایی سازد و این خدمات باید با کیفیت و پایداری همراه باشد .
صبوری افزود: هماهنگی همکاران شرکت در بخش‌های فنی و اداری به منظور گذر از تابستان سال جاری، بازدید مستمر از شبکه برق رسانی و نظارت بر فعالیت‌های پیمانکاران، استفاده از فناوری‌های روز دنیا در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین و کاهش ترددهای درون شهری و نیز ارتقای فعالیت‌های غیر حضوری به مشترکان از دیگر موارد قابل پیگیزی و با اهمیت در سال جاری است .
بر اساس این گزارش در این بازدید مهندس فرید حیدری، معاونت هماهنگی و نظارت شمالغرب شرکت نیز ضمن تاکید بر رعایت و کنترل هزینه‌ها و تلاش برای کسب درآمد بیشتر در چارچوب ضوابط؛ مطالبی را در خصوص اهتمام ویژه این معاونت در برنامه ریزی و حرکت در مسیر برنامه‌های نوین در سال جاری عنوان کرد .
در این بازدید ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات منطقه برق قدس در طول یک سال گذشته مواردی همچون تجهیز کامل شبکه هوایی منطقه به کابل خود نگهدار به طول 200 کیلومتر، بازسازی و بهینه سازی شبکه برق رسانی محور "سولقان " و 11 روستا تا ارتفاع 3 هزار متری و همچنین استاندارد‌سازی لوازم اندازه گیری مشترکین و تعویض تیرهای فرسوده محدوده بخشداری کن به عنوان فعالیت‌های شاخص این منطقه مورد بررسی قرار گرفت .
گفتنی است در پایان این بازدید با اهدای لوحی از سوی مدیرعامل شرکت از تلاش‌های مهندس علیرضا رنجبر به منظور بازسازی شبکه برق رسانی استان مازندران در پی بارش برف و طوفان زمستان سال گذشته تقدیر شد.