یکی از مدیران شرکت «پی‌جی‌ان‌آی‌جی» اعلام کرد: در صورت برطرف شدن کامل تحریم‌ها از جمله نقل و انتقال بانکی، مایل به سرمایه گذاری و ورود به بازار نفت ایران هستیم.

به گزارش مرور نیوز رابرت ایوانیس Robert Iwaniec، مدیر واحد توسعه بازرگانی شرکت پی‌جی‌ان‎آی‎جی (pgnig) لهستان گفت: این شرکت قصد دارد در شرایط پسابرجام برای ارائه خدمات و محصولات خود در صنعت بالادستی با شرکت‎های ایرانی همکاری کند.

وی درباره الگوی جدید قراردادهای نفتی ایران افزود: شرکت ملی نفت ایران نهایت سعی خود را برای اصلاح الگوی جدید قراردادهای نفتی اعمال کرده است؛ ما از این قراردادها استقبال خواهیم کرد.

 نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‎آید؛ از لحاظ تعداد شرکت‎های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و دوم پس از چین، ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس در رتبه‎های بعدی قرار دارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز سه‎شنبه (١٩ اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان می دهد؛ ساعت بازدید هر روزه از ١٠ صبح تا ١٨ بعدازظهر خواهد بود.