معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: کارشناسان حوزه اشتغال کمیته امداد استان وناظران بخش خصوصی 21هزار و 425مورد بازرسی فنی ازطرح های اشتغال مددجویان این نهاد انجام دادند.

به گزارش مرور نیوز، نقل از کمیته امداد استان مرکزی، رمضانعلی جلالی با بیان اینکه یکی از امتیازات طرح های اشتغال کمیته امداد، بازدید، نظارت فنی و کارشناسی است، اظهار داشت: بازدید، نظارت فنی و کارشناسی قبل، حین و بعد از اجرای طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، می تواند گام موثری در توانمند سازی اقتصادی آنها باشد.

وی افزود: اجرای بازدیدهای فنی از طرح های اشتغال از اتلاف وقت و هزینه مجریان جلوگیری کرده و می تواند به تسهیل شرایط برای توانمند سازی خانواده ها کمک کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: کارشناسان حوزه اشتغال کمیته امداد استان مرکزی و ناظران بخش خصوصی 21هزار و 425 نظارت فنی و کارشناسی از طرح های اشتغال جاری در استان انجام دادند.

وی کمک به ایجاد اشتغال پایدار، مولد و درآمدزا را از اهداف نظارت در واحد اشتغال کمیته امداد عنوان و تصریح کرد: پیشگیری از انحراف سرمایه تحویلی به خانواده ها، کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان شاغل، ارتقای سطح علمی و آگاهی مجریان طرح های اشتغال از طریق آموزش چهره به چهره توسط ناظرین فنی، پیشگیری از بروز خسارت به طرح های اشتغال، آموزش بیمه و بازاریابی محصولات مددجویان از نقاط قوت بازدید های فنی و کارشناسی است.

جلالی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی هزینه ها و حق الزحمه ناظران فنی از محل اعتبارات کمیته امداد استان تامین شده و خانواده ها در این رابطه هزینه ای پرداخت نمی کنند.