آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص اینترنت حجمی، کاهش تعرفه ها و وضعیت اشتغال در حوزه فناوری اظهاراتی داشت.

به گزارش مرور نیوز، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص اینترنت حجمی، کاهش تعرفه ها و وضعیت اشتغال در حوزه فناوری اظهاراتی داشت.
 
او در خصوص ایجاد مشاغل مرتبط با حوزه فناوری چنین گفت: «از 950 هزار شغلی که در برنامه دولت اشاره شده، 100 هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات خواهد بود. در بخش مخابرات و فناوری اطلاعات باید رشد 19 درصدی در ارزش افزوده داشته باشیم و پیش‌بینی می‌شود حجم بازار مخابرات 2.5 برابر و حجم بازار فناوری اطلاعات 5 برابر شود.»

او در خصوص کاهش تعرفه های اینترنت نیز گفت: "بیشتر از بحث کاهش، بحث مدل استفاده مطرح است و ما باید مدل حجمی را خاتمه دهیم."

ایجاد 100 هزار شغل در زمینه ارتباطات، حذف سیستم اینترنت حجمی و رفع فیلتر توئیتر، صحبت های امیدوار کننده ای از وزیر ارتباطاتی است که نخستین روزهای کاریش در این سمت را میگذراند. اما اینکه آیا او موفق می شود به وعده های خود جامه عمل بپوشاند را فقط زمان می تواند مشخص کند.