3 نمایشگاه تخصصی در مشهد با حضور جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهردای ها و دهیاریهای کشور گشایش یافت.

 به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، نمایشگاه های تخصصی "خدمات شهر، عمران و حمل و نقل و ترافیک"، "برق (قدرت و الکترونیک)، تجهیزات و صنایع وابسته" و "تجهیزات و فناوری های حفاظتی امنیتی، امداد و نجات، دوربین های مداربسته، ایمنیو اتش نشانی" با حضور جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهردای ها و دهیاریهای کشور در مشهد گشایش یافت.

مهدی جمالی نژاد در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ها گفت: مدیریت شهری به ایده های خلاقانه و نگاه های جدید بخش خصوصی، خلاقان و استارتاپ ها در حوزه های کاری خود از جمله در عرصه های عمران شهری، حمل و نقل عمومی شهری، طراحی مبلمان شهری و ... نیاز دارند و در این نمایشگاه ها باید به اینگونه مباحث توجه مضاعفی صورت گیرد.

 وی با تاکید براینکه خوشبختانه در داخل کشور تولیدات مطلوبی وجود دارد و باید افزایش کیفیت آنها بیش از پیش مدنظر قرار گیرد، افزود: از بخش خصوصی انتظار داریم به رویکردهای ایرانی–اسلامی در ایده ها و تولیدات خود توجه نمایند.

جمالی نژاد ادامه داد: انتظار می رود استارتاپ ها و بخش خصوصی مدیریت شهری را در عرصه ایجاد درآمد پایدار، جذب سرمایه گذار و کارآفرینی کمک کنند و شهرداری ها را در زمینه حضور در این بخش ها و انجام حرکت های جدید یاری نمایند.

در دهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، عمران، حمل و نقل و ترافیک، دستآوردهای جدید در زمینه‌های تجهیزات و ماشین آلات خدمات شهری، خودروهای حمل و نقل عمومی، مبلمان پارکی، تجهیزات و علائم ترافیکی، نورپردازی شهری، پارکینگ های مکانیزه، مجموعه بازی های پلی اتیلنی، تجهیزات ورزشی پارکی به نمایش گذاشته شده است.

در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و فنآوری های حفاظتی،امنیتی،امداد و نجات، دوربین های مدار بسته،ایمنی و اتش نشانی آخرین سیستم های حفاظتی،امنیتی-امداد و نجات و در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی برق(قدرت ،الکترونیک)تجهیزات و صنایع وابسته جدیدترین دستاوردهای صنعت برق با محوریت ساخت داخل در معرض نمایش گذاشته شده است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد در ادامه به برگزاری اشاره کردو افزود:این نمایشگاه با مشارکت ۱۰۰شرکت با حضور نمایندگان خارجی از کشورهای چین،ترکیه،کره جنوبی و تایوان برپا خواهد شد.