عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم، گفت: حضور آگاهانه مردم انقلابی، بصیر و آگاه در انتخابات‌های مختلف از جمله انتخابات امروز، تجلی مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری روز جمعه در اولین ساعات رأی گیری، پس از انداختن رأی خود به صندوق سیار 549 در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه جمهوری اسلامی دارای دو رکن اساسی اسلامیت و مردم سالاری دینی است، گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، نشانی از همین مردم سالاری دینی است.

وی افزود: امیدواریم مردم ما همانگونه که تعهد خود را به اسلام، نظام و انقلاب ثابت کرده‌اند، امروز نیز این حضور بزرگ و باشکوه را به دنیا نشان دهند.


معاون جامعه مدرسین قم بیان کرد: امروز مردم ما به دنیا ثابت میکنند تا چه اندازه به آرمان‌های خود با امام راحل، شهدا، انقلاب و بیعت با رهبر معظم انقلاب وفادار هستند.

حسینی بوشهری بیان کرد: انگونه که از قرائن مشخص است، حضور مردم، حضوری پرشور خواهد بود زیرا در روزهای اخیر نامزدها و طرفداران آنها این حضور را نوید دادند.

وی با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات برای غربی‌ها بهت آور است، گفت: همانگونه که خودشان اذعان کردند، دموکراسی واقعی را باید در ایران مشاهده کرد.

حسینی بوشهری در پایان بیان کرد: امیدوارم امروز شاهد نتیجه ارزشمندی از اتخابات باشیم و مردم ما، چهار سال آینده را با سرنوشتی که در پای صندوق‌های رای انتخاب می‌کنند، به خوبی سپری کنند.