رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: سازوکارهای موجود قانونی امکان خدشه به فرایند انتخابات را به حد صفر رسانده است.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری افزود: با تلاش های انجام شده امنیت کامل انتخابات توسط دستگاه های مختلف تامین شده است.
وی با بیان اینکه فضای مجازی در کنار فضای حقیقی به صورت کامل رصد می شود،‌اظهار کرد: از ابتدای آغاز فرآیند تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تا کنون 50 پرونده تخلف انتخاباتی در این استان تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه قضات کشیک آماده خدمت رسانی هستند و اگر موردی گزارش شود به سرعت رسیدگی می کنند، خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده به پرونده های انتخاباتی تا پایان فرآیند انتخابات رسیدگی می شود.
رئیس ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی تصریح کرد: در شرایط فعلی تعامل مناسبی میان مسئولان اجرایی و نظارتی خراسان رضوی وجود دارد.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اظهار کرد: نقش مردم در عرصه انتخابات بسیار مهم و اساسی است و آنان می توانند با انتخاب خود سرنوشت و آینده کشور را رقم بزنند و این موضوع نمونه بارز مردم سالاری دینی در کشور است.
وی با اشاره به اینکه تمامی تلاشها برای مشارکت حداکثری مردم انجام شده است، خاطر نشان کرد: همه حوزه های قضایی استان و سازمانهای تابعه قوه قضائیه در خراسان رضوی برای برگزاری انتخابات قانونی و اخلاقی از آمادگی کامل برخوردار هستند.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه سلایق مختلف سیاسی در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری حضور دارند، اظهار کرد: فضای پرنشاط انتخاباتی در روزهای گذشته نشان از کارآمدی و اقتدار مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و 573 شعبه اخذ رای در شهرها و روستاهای استان خراسان رضوی نیز جریان دارد.