دقایقی پیش نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری رأی خود را در صندوق انداخت.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان با حضور در پای صندوق سیار شماره 186 در دفتر خود، رأیش را در صندوق انداخت.

طه‌محمدی پس از انداختن رأی خود در صندوق ابرازامیدواری کرد نتیجه انتخابات به گونه‌ای رقم بخورد که به صلاح مردم باشد و از مردم دعوت کرد در انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره فرمایش مقام معظم رهبری گفت: مردم وظیفه خطیری در انتخابات دارند و اگر این وظیفه را انجام ندهند، در درون خود انسان‌های شکست خورده‌ای می‌شوند.

طه‌محمدی عنوان کرد: همه باید رأی دهند و کشور را سربلند کنند آن هم در زمانی‌که ناظرانی از سراسر دنیا سلامت، کیفیت و کمیت انتخابات را ملاحظه می‌کنند.

وی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند پیروز واقعی انتخابات مردم هستند و آن فردی که انتخاب می‌شود امانتی دارد که از آسمان‌ها و زمین سنگین‌تر است و همه ما باید او را در اجرای وظایف خطیرش یاری کنیم.

به گزارش مرور نیوز، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور آغاز شده است.