رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز با اشاره به اینکه نام یکی از نامزدهای انتخاباتی در لیست نهایی چاپ نشده است، گفت: عوامل مربوطه نظارت دقت کنند.

به گزارش مرور نیوز، محمدجواد کولیوند پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران، با اشاره به وضعیت انتخابات در استان، اظهار کرد: روز بیست و نهم اردیبهشت (انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا) روز بزرگی است که برای مردم ایران رقم ‌می‌خورد .

وی بابیان اینکه در هر شش شهرستان البرز به همراه شهرهای تابعه آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات وجود دارد، افزود: نقص در راه اندازی برخی شعب اخذ رأی در ابتدای روز وجود داشت که برطرف شد .

کولیوند اعلام کرد: از مجموع هزار و 283 صندوق اخذ رأی در استان حدود 980 صندوق به وزارت کشور متصل است که سایر صندوق‌ها تا ساعاتی دیگر به وزارت کشو متصل خواهند شد .

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز با اشاره به اینکه در شهر کرج، فردیس، طالقان و اشتهارد انتخابات به‌صورت دستی برگزار می‌شود، گفت : در شهرهای محمد شهر، ماهدشت، مشکین‌دشت، کمالشهر، هشتگرد و نظرآباد انتخابات به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود .

وی با تأکید بر اینکه قدری وقفه عملیاتی در برخی شعب الکترونی وجود دارد که به زودی برطرف خواهد شد، گفت: عوامل مربوطه نظارت باید دقت داشته باشند تا تمامی اسامی نامزدها در لیست مربوطه چاپ‌شده باشد، افزود: اسم یک نامزد در کرج در لیست نهایی به چاپ نرسیده بود که با اطلاعیه فرمانداری به لیست شعب اضافه شد .

کولیوند تأکید کرد: امید است همه مردم در این انتخابات شرکت کنند و این مهم به ساعات پایانی موکول نشود .