گنج خاتون بامری پیرزن 83 ساله بلوچ با وجود گرمای هوا با بیش از 40 درجه امروز در ایرانشهر عصا زنان با حضور درشعبه 50 رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش مرور نیوز، این مادر سالخورده اظهار داشت: کهولت سن، بیماری و گرمای هوا نمی تواند مانع انجام وظیفه و دین خود به کشور و ملت شود.
گنج خاتون بامری افزود: امروز باید همه در انتخابات شرکت کنند تا دنیا بداند ملت ایران خود سرنوشت خویش را تعیین می کند و به هیچ کس اجازه نمی دهند در امور داخلی کشورش دخالت کنند.
مردم شهر میزبانان ولایت از نخستین ساعات روز جمعه / 29 اردیبهشت 96 / برای مشارکت در تعیین سرنوشت شهر و کشورشان در شعب اخذ رای حاضر شدند.
شهروندان ایرانشهری با شنیدن پیام مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کار نیک در وقت اول آن، حضوری همراه با شور و نشاط را در شعبه های اخذ رای به نمایش گذاشتند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ایرانشهر گفت: از مجموع 253هزار نفر جمعیت این شهرستان حدود 129هزار و 347نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
نبی بخش داوودی افزود: با وجود گرمای هوا هر لحظه حضور مردم در شعب اخذ رای سراسر شهرستان ایرانشهر پر رنگ تر می شود.
وی اظهار داشت: 182شعبه با 400 صندوق اخذ رای در سطح شهرستان ایرانشهر برای جمع آوری آرای مردم مستقر شده است.
شهرستان ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و از بزرگترین شهرستانهای این استان محسوب می شود که بیشتر جمعیت آن را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند.