شما عزیزان همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره خدمات میزبانی وب یا هاست، به وب سایت شتابان هاست (www.shetabanhost.com)، شناخته شده ترین شرکت ارائه دامنه و هاست اروپا، سرور مجازی اروپا و سرور اختصاصی مراجعه نمایید و حتی مشاوره رایگان خرید هاست و دامنه و سرور (91311031-024) دریافت نمایید.

به گزارش مرور نیوز، تحلیل های سرمایه گذاری و اخبار سرمایه گذاری یکی از مهم ترین ابزارهای فعالان این حوزه برای تصمیم گیری های پر سود و هوشمندانه در دنیای پر جنب و جوش مالی و finance هستند. متخصصین این حوزه با مطالعه و گزارش دهی ترند و روندها، ریسک ها و فرصت های سرمایه گذاری و همچنین آموزشی استراتژی های مختلف، خدمات ارزشمندی ارائه میکنند. برای راه اندازی چنین سامانه هایی، خرید دامنه و هاست اروپا از یک شرکت شناخته شده هاستینگ و سرور مجازی مثل شتابان هاست، اولین و مهم ترین کار شماست.

حتما می دانید که وب سایت شما تشکیل شده از فایل های کد نویسی شده، عکس ها و آیکن های بسیاری است که برای بارگذاری و عملکرد صحیح آن ضروری هستند. داشتن یک هاست به شما فضایی می دهد تا فایل ها و محتوای سایت خود را نگه داری کنید و در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

علاوه بر آن، دامنه نامی است که هویت سایت شما را مشخص می کند و باید حتما آن را تهیه کنید تا دسترسی دیگران به سایتتان ممکن شود. در ادامه بطور مفصل به مراحل راه اندازی یک وب سایت در حوزه انتشار اخبار سرمایه گذاری و تحلیل خبرهای مربوط به این حوزه می پردازیم.

 

 

ترید

چطور یک وب سایت اخبار و تحلیل سرمایه گذاری راه اندازی کنیم؟

هدف اصلی ایجاد یک سایت سرمایه گذاری و فاینَنس (finance)، کمک به سرمایه گذاران برای تصمیم گیری بهتر به وسیله ارزیابی و بررسی دارایی ها، مارکت ها و بازارهای مختلف، بخش ها و استراتژی های گوناگون است. این وب سایت ها عمدتا شامل اخبار سرمایه گذاری و پوشش رویدادها، تحولات و اطلاعیه ها نیز می باشند.

قطعا در این بین خود وب سایت ها نیز بی بهره نمی مانند و می توانند از منابع مختلفی درآمد زایی داشته باشند و تبلیغات یکی از کوچک ترین گزینه های آنهاست. بسیاری از سایت های حرفه ای در این زمینه به راحتی محصولات و خدمات آموزشی خود را نیز به فروش میرسانند و با گسترش کار خود شبکه سازی می کنند.

در ادامه با راهنمای قدم به قدم راه اندازی سایت با خرید دامنه و سرور مجازی اروپا از شتابان هاست همراه باشید.

قدم اول: خرید هویت سایتتان با یک دامنه قدرتمند از سایت شتابان هاست

دامنه (domain)، همان نامی است که افراد در مرورگر خود وارد میکنند تا وارد سایت شما شوند. برای مثال دامنه وب سایت شتابان هاست (shetabanhost.com) می باشد. دامنه شما در واقع هویت سایتتان را مشخص می کند، اولین برداشت و تصوری که افراد از شما خواهند داشت با استفاده از همین نام است.

شما می توانید یا دامنه خود را از شرکت های مختلف خریداری کنید، یا با تهیه یک هاست از شتابان هاست، دامنه رایگان IR یکساله دریافت کنید.

هنگام انتخاب بهترین نام دامنه به موارد زیر توجه داشته باشید

  • نام domain با برند و کلیت سایت همخوانی داشته باشد؛
  • درصورت امکان از پسوند .com استفاده کنید؛
  • از اعداد و علامت تا جای ممکن بپرهیزید؛
  • حتما موجود بودن نام دامنه را در سایت شتابان هاست از آدرس روبرو چک کنید. (https://shetabanhost.com/domain/)

قدم دوم: خرید یک هاست یا سرور مجازی اروپا از شتابان هاست

قدم دوم برای راه اندازی یک سایت اخبار سرمایه گذاری و تحلیل آن، تهیه یک هاست اروپا یا سرور مجازی است تا فضایی که برای ذخیره سازی اطلاعات نیاز دارید را در اختیارتان بگذارد و همچنین، منابع لازم برای اجرا و استفاده از سایت را فراهم نماید. این منابع شامل رم و سی پی یو است که با هارد دیسک یا همان فضای ذخیره سازی تکمیل می شود.

در واقع اگر نام دامنه را آدرس سایت شما در نظر بگیریم، هاست شما خانه سایتتان است که از اطلاعات آن در برابر هکرها، ویروس ها و سایر خطراتی که ممکن است متوجه سایت باشد، دقیقا مثل یک سرپناه امن محافظت میکند.

سرویس هاست (host) یا میزبانی انواع مختلفی دارد که سرور مجازی (VPS) و هاست اشتراکی دو نوع پرطرفدار آن هستند، شما عزیزان میتوانید از هاستینگ شتابان هاست به آدرس اینترنتی https://shetabanhost.com اطلاعات بیشتری درباره میزبانی بدست آورید و همچنین با خرید از شتابان هاست، یک دامنه رایگان دات آی آر یکساله دریافت کنید.

قدم سوم: نصب وردپرس روی هاست خریداری شده از شتابان هاست

قدم بعدی نصب وردپرس یا سایر سیستم های مدیریت محتوایی روی هاست است. WordPress شناخته شده ترین CMS در دنیاست و امروزه بیش از 40 درصد سایت ها از آن استفاده میکنند، چرا که مزایای بسیاری از جمله رایگان بودن، انعطاف پذیری و قابل شخصی سازی بودن و استفاده آسان را ارائه میکند و شما میتوانید با یک کلیک روی لینکی که ارائه دهنده هاست به شما ارسال میکند، آن را نصب کنید.

پس از آن میتوانید به داشبورد سایتتان دسترسی داشته و شروع به شخصی سازی سایتتان با استفاده از تم ها، Elementor و ابزارهای دیگر کنید. البته CMS های دیگری هم در بازار وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید، مثل دروپال، جوملا، Magento و غیره، انتخاب با شماست.

قدم چهارم: اتصال دامنه و هاست

در مرحله بعد نوبت اتصال نام سایت با هاست آن میرسد. در صورت خرید هاست اروپا از شتابان هاست شما صاحب پنل مدیریت cPanel اروپا میشوید که در آن میتوانید به راحتی اینکار را انجام دهید. توجه داشته باشید که در صورت عدم انجام اینکار، دامنه شما به سایتتان متصل نشده و امکان بازدید سایت وجود نخواهد داشت.

قدم پنجم: مدیریت سایت و تولید محتوا

کار شما تازه بعد از راه اندازی کامل سایت شروع می شود و حالا نوبت مدیریت سایت، تولید و مدیریت محتوا، کاربران و... می رسد. محتوا یا Content، قلب و روح سایت شماست و برای بازدیدکنندگان و مخاطبان آن ارزش آفرینی می کند.

شما میتوانید محتوای خود را به اشکال مختلفی تولید کنید مثل مقالات متنی، ویدیوها، پادکست، ایفوگرافیک و... اما نکته مهم این است که آنچه تولید میکنید با سایتتان مرتبط باشد، بار اطلاعاتی و آموزشی بالایی داشته باشد و ارتباط مخاطبان با شما را افزایش دهد.

همچنین کم کم باید به فکر سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو باشید و از نکات تولید محتوا در این زمینه هم غافل نشوید.

 

هاست

شتابان هاست | 0 تا 100 راه اندازی سامانه خبر و تحلیل سرمایه گذاری

اخبار و تحلیل‌ بازار سرمایه و حتی آموزش بورس و ارزدیجیتال همواره مورد نیاز مردم بوده و است و خواهد بود؛ لذا راه اندازی سایت در حوزه تحلیل و انتشار اخبار سرمایه گذاری میتواند فرصت های بسیاری در آینده برای شما ایجاد کند و کانال های کسب درآمد فوق العاده ای در اختیارتان بگذارد.

با این حال، راه اندازی یک وب سایت در چنین زمینه ای آنقدرها هم کار آسانی نیست و به یکسری اقدامات اولیه نیاز دارد. در این مقاله از سامانه خبر و تحلیل سرمایه‌ گذاری بورسان (گروه کیان) سعی کردیم شما را با پیش نیازهای راه اندازی سامانه خبر و تحلیل سرمایه گذاری آشنا کنیم و یک آموزش قدم به قدم در این خصوص در اختیارتان قرار دهیم.

شما عزیزان همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره خدمات میزبانی وب یا هاست، به وب سایت شتابان هاست (www.shetabanhost.com)، شناخته شده ترین شرکت ارائه دامنه و هاست اروپا، سرور مجازی اروپا و سرور اختصاصی مراجعه نمایید و حتی مشاوره رایگان خرید هاست و دامنه و سرور (91311031-024) دریافت نمایید.