اگر شما هم دنبال یک سریال طنز جدید هستید، با ما همراه باشید.

به گزارش مرور نیوز، سریال نیوکمپ داستان گل دقیقه نودی است که زندگی یک خانواده را تغییر می دهد. منوچهر هادی کارگردان این سریال جدید کمدی، پیشتر با پخش سریال دل و نیسان آبی نیز در عرصه سریال های شبکه نمایش خانگی خوش درخشیده بود. این بار نیز با پخش سریال جذاب و پر ستاره نیوکمپ خنده را مهمان خانه مخاطبان فیلیمو کرده است.

داستان سریال نیوکمپ از این قرار است که این خانواده روی بازی ایران و آرژانتین شرط می بندند، اما گل دقیقه نود مسی همه چیز را تغییر می دهد! حالا این خانواده برای فرار از مشکلات مالی و اقتصادی باید به فکر چاره دیگری باشند. در این سریال 15 قسمتی، بازیگران هنرمندی همچون اکبر عبدی‌، بهاره افشاری‌، بهرام افشاری‌، حامد آهنگی‌، حسن معجونی‌ و ... بازی کرده و ماجراهای این خانواده را پیش می برند. در ادامه این متن این سریال جدید ایرانی را معرفی کرده و خلاصه داستان آن را با هم می خوانیم؛ پس اگر شما هم دنبال یک سریال طنز جدید هستید، با ما همراه باشید. 

 

نیوکمپ

 

بازیگران سریال نیوکمپ

فهرست بازیگران سریال نیوکمپ ترکیبی از بازیگرانی است که تجربه بازی در اثری کمدی را داشته و نداشته‌اند؛ بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌وند، ایمان صفا، گیتی قاسمی، حسن معجونی، بهشاد شریفیان، سعید نعمتی، صفر کشکولی، کریم قربانی، یوسف کرمی، شیرین منجمی، معین محمودزاده، پیمان قربانی‌صفا، امیرحسین موسوی، افشین حیدری‌سروستانی و بازیگر خردسال: امین عسکراوی

  • با هنرمندی: لیلا اوتادی و فرزاد فرزین
  • با حضور: ملیکا شریفی‌نیا و ساناز سعیدی
  • با نقش‌آفرینی: الهه منصوریان و سهیلا منصوریان
  • با حضور افتخاری: اکبر عبدی و حمید گودرزی

 

در آخر

سریال نیوکمپ داستان خانواده ای است که برای مقابله با مشکلات مالی روی بازی ایران و آرژانتین شرط بندی می کند. اما لیونل مسی با گل دقیقه نود خود نه تنها باعث باخت ایران می شود، بلکه سقف رویاهای خانواده سرچشمه را هم روی سرشان خراب می کند! این سریال کمدی جدید با کارگردانی منوچهر هادی، از پلتفرم فیلیمو در حال پخش است. پس اگر دلتان برای یک خنده از ته دل لک زده، یکشنبه ها ساعت 8 صبح این سریال جدید را از این شبکه نمایش خانگی محبوب تماشا کنید.

 

رهایم کن، روایت عاشقانه ای جذاب از فیلیمو

جدیدترین سریال عاشقانه درحال پخش از شبکه نمایش خانگی فیلیمو ، سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی است. داستان این سریال به زمان قبل از انقلاب بر میگردد و درباره دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن شاهرود به نام‌ های هاتف و حاتم است.

 

رهایم کن

داستان عاشقانه این سریال هم از عشق حاتم به پرستار فرزندش می آید؛ دختر جوانی به نام مارال. این سریال که در جمعه ۲۸ بهمن ‌ماه، در پلتفرم فیلیمو منتشر شد، توانست توجه بیننده ها و علاقه مندان به سریال عاشقانه ایرانی را به خود جلب کند. به نظر می رسد این کار جدید شهرام شاه حسینی به موفقیت دیگری در رزومه کاری او تبدیل شود.

فهرست بازیگران و عوامل سریال رهایم کن

بازیگران سریال رهایم کن این‌ چهره‌ها هستند؛ محسن تنابنده، هدا زین‌العابدین، هوتن شکیبا، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، محمد صادق میرمحمدی و با حضور آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری.

سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده: مجید مولایی / کارگردان: شهرام شاه‌حسینی / نویسندگان: سینا شفیعی، سجاد ابوالحسنی

مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی / مدیر تولید: فواد بور بور / جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی / صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق / طراح صحنه: سهیل دانش‌اشراقی / تدوین: عماد خدابخش / مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی / طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی / موسیقی: بامداد افشار / مشاور انتخاب بازیگر: پانته‌آ پناهی‌ها / مدیر اجرایی: کامبیز دارابی / طراحان لباس: مارال جیرانی، نازنین خزاعی / دستیاران اول کارگردان: علیرضا هاشمی، افشین آقایی / منشی صحنه: هدیه نصیری / مدیر برنامه‌ریزی: سجاد دین‌پرست / عکاس: امید صالحی

در آخر

 چندی پیش که خبر پخش سریال رهایم کن از فیلیمو آمد، کسی نمی دانست که این سریال با پخش تنها یک قسمت دل بینندگانش را می برد! رهایم کن با کارگردانی شهرام شاه حسینی آمده تا یک عاشقانه جذاب و شیرین دیگر را برای مخاطبانش روایت کند، آنها را به زمان قبل از انقلاب برگرداند و بگذارد بیننده جمعه ها با تماشای این سریال دمی را به آسایش و لذت بگذراند. اگر شما هم طرفدار سریال های عاشقانه ایرانی هستید، پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این عاشقانه پر رمز راز از شهرام شاه حسینی را از دست ندهید.

 

 

سریال دیو و ماه پیشونی مخصوص کودکان و نوجوانان از فیلیمو

کودکان و نوجوانان امسال، با تماشای سریال دیو و ماه پیشونی از فیلیمو حسابی خوش می‌گذرانند! تنوع زیادی که در سریال ها و فیلم های شبکه نمایش خانگی وجود دارد، بسیاری از بیننده ها را به سمت خودش کشانده است. اما همیشه جای خالی سریالی که متعلق به گروه سنی کودک و نوجوان باشد و ارزش دیدن داشته باشد، بین این سریال های خالی بود!

این بار اما با پخش این سریال کمدی به کارگردانی حسین قناعت، خیال والین راحت شد. حالا فرزندشان می تواند از تماشای یک سریال کمدی و موزیکال لذت برده و در عین حال وارد دنیای داستان ها و اساطیر ایرانی شود. این یعنی لذت، شادی و خنده در کنار آموزش و آشنایی با داستان های ایرانی آن هم از نوع اساطیری اش! پس اگر به دنبال یک برنامه مهیج و مناسب برای کودک خود می گردید، این سریال ایرانی جذاب و پرستاره را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

دیو و ماه پیشونی

 

داستان سریال دیو و ماه پیشونی

سریال دیو و ماه پیشونی ویژه کودک و نوجوان ساخته شده است؛ خلاصه داستان این سریال بدین صورت است که، زندگی کیمیاگری با دختر شش ساله‌اش شهربانو و همسر باردارش پرنیان را به تصویر کشیده، که در زیرزمین خانه‌اش یک آزمایشگاه دارد و به تولید اکسیر مشغول است و ناگهان یک روز در اثر کشف چند اکسیر جدید، توسط فردی ناشناس، طلسم می‌شود.

بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی

رضا شفیعی جم، لیلا اوتادی، ، رابعه اسکویی، حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، رامین ناصر نصیر، علی صادقی،  ستایش موسوی، نگین معتضدی، سیاوش چراغی پور، اصغر سمسارزاده، خشایار رادمیرطاهر مظلومی، بهراد خرازی، الهام جدی، عسل قرایی، احمدرضا اسعدی، الهه محمودی، آتش تقی پور، عباس محبوب و علی کاظمی در سریال دیو و ماه پبشونی به ایفای نقش پرداخته‌اند. همانطور که از این همه اسم می‌بینید، با سریالی پر چهره طرف هستیم که قرار است فضایی جذاب را برای بچه‌ها بیافرینند.