بانک پاسارگاد به مناسبت فرارسیدن پانزدهمین سالروز تأسیس خود و با هدف گرامیداشت 15سال همراهی و همدلی مشتریان و آینده‌سازان کشور، به نوجوانان عزیزی که در تاریخ ۲۳آذر۱۳۸۴، همزمان با آغاز فعالیت این بانک، متولد شده‌اند، جایزه می‌دهد.

​به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، این بانک در تاریخ 23آذر1384، با افتتاح اولین شعبه در مشهد مقدس، فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کرد و تاکنون، با توکل بر پروردگار متعال، تکیه بر الطاف حضرت امام‌رضا(ع) و تلاش مجدانه سرمایه‌انسانی، توانسته است از خود آثاری ماندگار در صحنه اقتصادی، بانکی و سازندگی کشور بر جای بگذارد.

بانک پاسارگاد به ‌منظور گرامیداشت این روز، به مشتریان عزیزی که در این تاریخ متولد شده‌اند، مبلغ ۵۰۰هزارتومان هدیه تقدیم خواهد کرد. همچنین دانش‌آموزان عزیزی که متولد تاریخ فوق هستند اما هنوز به جمع مشتریان بانک پاسارگاد نپیوسته‌اند نیز می‌توانند برندۀ مبلغ 100هزار تومان باشند؛ کافی است از تاریخ 20 الی 23آذر1399، تصویر مدارک شناسایی خود را شامل شناسنامه و کارت ملی، به همراه آدرس محل سکونت و شماره تلفن همراه، به آدرس ایمیل info@bpi.ir ارسال کنند تا نسبت به افتتاح حساب دانش‌آموزی برای این عزیزان اقدام شود.

گفتنی است با توجه به شرایط خاص کشور و همه‌گیری ویروس کرونا و جهت حفظ سلامتی هم‌میهنان گرامی، زمان احراز هویت و تکمیل فرایند افتتاح حساب، طبق زمان‌بندی خاص و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، متعاقباً اعلام خواهد شد.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890 آماده پاسخگویی به سؤالات هم‌وطنان عزیز است.